Kan je dag na een squat training je kuiten trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik denk niet dat het nodig is om nog dingen te gaan isoleren naast zoon programma. maar als je het toch nodig acht, dan zou ik het eventueel op dezelfde dag doen als de squat training (net als dat je triceps gebruikt bij bankdrukken, en deze dan ook nog eens appart pakt erna).

Ik zou in geen geval apparte extra trainingsdagen gaan inlassen.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik sluit me aan bij Dyno,
      als je ze wil trainen gelijk na de squats doen (zoals normaal) net als triceps na borst en biceps na rug, enz.
      Extra dagen doen om apart aan te pakken is BS.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

IK zal deze dan op dezelfde dag doen als m'n squat. Als ik teminste nog energie over heb.
        Maar ik heb wel niet echt het gevoel dat ik ze goed meetrain, zoals m'n bovenbenen want die voel ik echt branden. Mss is het omdat ik zercher squats doe? Dat m'n armen zoveel pijn doen dat ik de rest niet meer voel.

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Ik sluit me aan bij Dyno,
          als je ze wil trainen gelijk na de squats doen (zoals normaal) net als triceps na borst en biceps na rug, enz.
          Extra dagen doen om apart aan te pakken is BS.
          Waarom is het bij jou dan zo vanzelfsprekend dat je bors/triceps en rug/biceps gelinkd moet trainen?

Ik zie niet in waarom je ze niet apart zou kunnen trainen. Hangt puur af van het schema dat je hanteerd.

Edit: Overigens is kuiten tijdens squaten en triceps tijdens benchpress een beetje vreemde vergelijking.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Argument is dat je je triceps na een zware borsttraining al een stuk heb meegepakt om ze daarna af te maken.
            ander argument is dat je je tricpes zwaarder kan pakken als je ze apart traint, dus niet voor vermoeid dmv een borst of schouder training.

Volgens mij maakt het niks uit.

Ik doe zelf kuiten op een andere dag als benen, omdat ik meer dan een uur met benen bezig ben en dan geen energie meer heb om dan nog kuiten te doen.
            doe ze apart, zie ook niet hoe dat verkeerd zou kunnen zijn.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by sinte View Post
              IK zal deze dan op dezelfde dag doen als m'n squat. Als ik teminste nog energie over heb.
              Maar ik heb wel niet echt het gevoel dat ik ze goed meetrain, zoals m'n bovenbenen want die voel ik echt branden. Mss is het omdat ik zercher squats doe? Dat m'n armen zoveel pijn doen dat ik de rest niet meer voel.
              Je doet stronglifts 5x5 maar toch zercher squats?
              Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X