Hardere biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik pak hooguit wat curls, verder pak ik mijn biceps wel genoeg met mijn rug training zoals chin up, pull ups etc. Ik fitness du ook pas ruim 4 maandJES. Stelt natuurlijk ook geen reet voor, maar ik kan je verzekeren. De rug compounds en enkele isolatie oefeningen voor je biceps moeten zeker wel voldoende zijn volgens mij.

Zoals enkele al zeiden. Rug > Biceps
    "Straight outta gym"

Comment

Bedankt voor de vele reactie's.

Ik doe ook andere oefeningen dan alleen mijn biceps.

Standard push up, wide push ups, military push up, decline push ups, pull/chin ups (heb wel moeite met die wide pull ups, kan er amper paar doen), heel wat buikspieroefenigen, benen worden ook niet gespaard (diverse type squats en lunges), en ik doe 1 à 2 keer per week cardio.

Door al deze oefeningen (vooral de pull ups en chin ups heb ik sommige spieren ontdek waarvan ik het bestaan niet kende) heb ik mijn borst, buik en rugspieren en triceps harder gemaakt. Behalve mijn biceps. Ik heb biceps, maar ze zijn niet "stevig/hard". Ik dacht dat de spieren eerst harder worden en dan pas beginnen te groeien aangezien al mijn andere opgenoemde spieren harder zijn geworden.

En qua voeding let ik er goed mee op, drink ook 2 shakes per dag om eiwitten aan te vullen (ipv kwark bv ook). Voor de rest volkoren brood, soms spaghetti, aardappelen en rijst, amandelen, olijfolie, kip, kalkoen, vis (tonijn), soms rood vlees, groenten en fruit en veel water.

Maar zal dus een tijdje langer duren dan de andere spiergroepen.

Comment

Originally posted by techneuttheo View Post

.....
        Mind is everything.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          hardheid van de spieren komt pas na een jaar of 4-5+ en niet na 2 maanden. Niet te veel tijd verspillen en meer de grote compound oefeningen doen voorlopig.
          Het is maar net wat je daar onder verstaat denk ik. Ik bedoelde meer het aanspannen van de biceps. Links voelde alles nog zacht aan als ik mijn biceps ging aanspannen en nu voelen ze gewoon stevig aan.

Ik kan mijn lats nog niet goed flexen, ik denk dat veel poseren ook wel helpt haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X