Lenigheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik snap nog steeds niet waarom je als je op massa traint als doel hebt een spagaat te kunnen, maar oké.

Je doelstellingen zijn niet echt duidelijk wat je precies wilt oprekken. Zou als ik jou was de dvd van magnificent mobility kopen(of downloaden als je een tool bent) en die programma's volgen. Is een redelijk goede mobiliteit en flexibiliteitsprogramma van beginner tot gevordene.
    Still shrinking.

Comment

Het is niet zo dat ik uit mijn shirt wil scheuren, body builder vind ik iets té. Lenigheid hetzelfde, ik hoef geen spagaat te kunnen, maar hoe verder ik er kom, des te beter. Het is vooral voor voetbal bedoeld, dan merk ik nog wel eens dat ik bepaalde dingen niet kan Ik zou de film downloaden

Comment

Originally posted by sis View Post
        Hiervoor heb je niet zozeer lenigheid nodig, maar techniek en dat betekent oefenen, oefenen en oefenen.
        klopt geen zak van. Je hebt wel degelijk een bepaalde hoeveelheid lenigheid nodig. Als je kuiten en hamstrings en lies te strak zijn gaat je rug bol trekken en krijg je blessures e.d. En dan heb ik het nog niet eens over mogelijke pezen die klim komen te zetten wat weer doorstraalt en voor migraines e.d. kan zorgen.

Dus zoals ik al eerder zei... Rekken met weerstandsbanden
        Last edited by Falstyr; 02-10-2010, 11:05.

Comment

Klopt geen zak van? En pezen die klem zitten en voor migraine zorgen?

Jammer, doordat je het op die manier brengt heb ik al geen behoefte meer om er verder over in discussie te gaan met jou. Ik begrijp dat jouw advies hier geldt als de enige waarheid dus topicstarter, succes ermee verder.
          Life's what you make it!

Comment

Originally posted by sis View Post
            Jammer, doordat je het op die manier brengt heb ik al geen behoefte meer om er verder over in discussie te gaan met jou.
            Is helemaal niet jammer. Scheelt mij weer tijd verspilling met nutteloze discussies.

Comment

dynamisch stretchen misschien iets? Lijkt me toch wat beter voor je als voetballer zo voor een wedstrijd. En anders zou ik eens op zoek gaan naar een turnforum ofzo, die hebben meer kennis van lenigheid.

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
                dynamisch stretchen misschien iets? Lijkt me toch wat beter voor je als voetballer zo voor een wedstrijd. En anders zou ik eens op zoek gaan naar een turnforum ofzo, die hebben meer kennis van lenigheid.
                Om maar niet op de andere waardeloze post's in te gaan...
                Ik zou even opzoeken hoe het allemaal zit en ook naar bepaalde turn forums.

Comment

@ Sis, je hebt het fout, het is niet alleen een techniek, je moet wel de spieren soepeltjes houden om op de goede hoogte te kunnen trappen. Alleen bijzondere traptechnieken zijn dus techniek gerelateerd. Recht toe recht aan niet, dat is kwestie van lenig en beweeglijk zijn.

mbt die voetballers,.........doe maar wel rekken, is toch wel wat beter dan direct afscheuren omdat de pezen en aanhechtingen de rek niet kunnen opvangen.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    @ Sis, je hebt het fout, het is niet alleen een techniek, je moet wel de spieren soepeltjes houden om op de goede hoogte te kunnen trappen. Alleen bijzondere traptechnieken zijn dus techniek gerelateerd. Recht toe recht aan niet, dat is kwestie van lenig en beweeglijk zijn.

mbt die voetballers,.........doe maar wel rekken, is toch wel wat beter dan direct afscheuren omdat de pezen en aanhechtingen de rek niet kunnen opvangen.
                    Als aanvulling.

Mensen onderschatten ook het nut van box jumps voor atleten. Als er iets is waarbij je zowel explosief als lenig moet zijn met geweldige overdracht naar zo'n beetje elke sport is dat het wel. Mensen horen graag alleen maar bullshit als beetje rekken en strekken en wat algemeen bekende fitness oefeningen. En als ze je dat niet horen zeggen zijn je bijdragen nutteloos terwijl ze zelf er geen bal verstand hebben.

Maar goed wat weet ik er van heh...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X