volume training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jos1203 View Post
    Ik heb flesjes Cubitan van Nutricia is 200 ml.
    250 calorieen, 20 gr eiwitten, 3 koolydraten en 0.6 gram vet en ook nog eker ook.
    Proost
    die Ensure bevat 40,4 koolh. en 9,9 gram vet

Comment

's ochtends kan je beginnen met brinta ipv brood. Voor de rest 's avonds een zakje noten extra eten (ongezouten pinda's zijn goed genoeg). Dan nog overdag een extra bakje kwark en 4 sneeen brood erbij. Begin daar eens mee.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
        's ochtends kan je beginnen met brinta ipv brood. Voor de rest 's avonds een zakje noten extra eten (ongezouten pinda's zijn goed genoeg). Dan nog overdag een extra bakje kwark en 4 sneeen brood erbij. Begin daar eens mee.
        7:30 ;
        - ½ liter vollemelk ; 320 kcal
        - 2 sneetjes bruinbrood met pindakaas ; 350 kcal
        - 50 gram brinta in 400 ml melk : 415 kcal
        10:10
        - Ensure ; 300 kcal
        12:10
        -
        14:20
        - 50 gram zwarte olijven ; 115 kcal
        16:30
        - eten wat ma kookt..
        - Ensure; 300 kcal
        20:00
        - ½ liter vollemelk; 320 kcal
        - 2 sneetjes bruinbrood met pindakaas; 350 kcal
        22:00
        - 50 gram brinta in 400 ml melk; 415 kcal
        - magere kwark ; 71 kcal

totaal: ±3655 kcal

Is dat al beter, want hiermee ga ik echt moeite krijgen om alles netjes op te eten. Maar doorzetten is de moeite waard!
        Denk dat ik na een week al er aan gewend ben en dat ik minder er tegenop kijk.

Comment

's avonds geen brinta, gewoon bak 500 gram kwark.

En elke dag olijven? Beetje kut lijkt me. vervangen door brood o.i.d.

Eet niet alleen pindakaas, maar ook kipfilet, kalkoenfilet en runderrookvlees.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

En om 8 uur brood zou ik ook niet doen. Avondeten is bij mij laatste grote hoeveelheid KH.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
              's avonds geen brinta, gewoon bak 500 gram kwark.

En elke dag olijven? Beetje kut lijkt me. vervangen door brood o.i.d.

Eet niet alleen pindakaas, maar ook kipfilet, kalkoenfilet en runderrookvlees.
              Ik ben gek op olijven, en we hebben thuis een enorm palet vol met blikken zwarte olijven, gekregen van een vriend.

Ik ga ook rundvleesbeleg erbij zetten, maar dan moet ik het eerst aanschaffen

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
                En om 8 uur brood zou ik ook niet doen. Avondeten is bij mij laatste grote hoeveelheid KH.
                Wij eten altijd 's middags warm en 's avonds extra's, dus meer kan ik er niet aan verbeteren denk ik?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X