volume training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• volume training

Hi,

Ik ben een jonge beginner en wil graag eerst thuis beginnen voordat ik over ga naar de sportschool. Ik wil graag kracht en volume training, alleen vraag ik me met welke oefeningen ik mijn bovenlichaam in een verder stadium kan krijgen zonder gebruik te maken van apparatuur. Dus dikke spieren krijgen.

alvast bedankt!

Ossama

1 arm pushups, optrekken (met gewicht), 1 been squat/pistols, handstand opdrukken, opdrukken met rugzak. Niet veel herhalingen, meerdere setjes en steeds wat verhogen door iets toe te voegen.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

pfff. 1 hand pushups. Zwaar

Maar lijkt me dat je met deze oefeningen inderdaad wel een tijdje vooruit kan zonder naar een gym te hoeven.

Ik zou inderdaad eerst beginnen met lunges/ 1leg squads voor benen, pullups (steeds meer verzwaren)
      en pushups, dan met rugzak, naar met 1 arm pushups.
      Voor schouders... eerst gewoon proberen meer dan een minuut handstand vasthouden, dan beginnen met kleine dip, en steeds dieper voor de push. anders zak je door je armen heen
      Fear is the mind killer

Comment

thnx voor de info, ik ga proberen een schemaatje te maken aan de hand van jullie informatie. Ik wil ook wat zwaarder wegen(weeg nu 47) en veeeeel meer spiermassa kweken wat zou ik het best kunnen doen op het gebied van voeding. Ik heb gehoord dat whey gainers behoorlijk helpen, ik wil 4x per week trainen. Is het aan te raden om dat te gebruiken?

bedankt

Comment

hoe oud en groot ben je dan?
          ik zou eerst met 2 of 3x in de week beginnen en niet meteen al te zwaar. In het begin moeten vooral je pezen nog wennen aan de belasting.

En eerst goed gaan eten, eetschema opstellen. Dan pas na gaan denken over whey of andere supplementen
          Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
            hoe oud en groot ben je dan?
            ik zou eerst met 2 of 3x in de week beginnen en niet meteen al te zwaar. In het begin moeten vooral je pezen nog wennen aan de belasting.

En eerst goed gaan eten, eetschema opstellen. Dan pas na gaan denken over whey of andere supplementen

Uhm ik word over een aantal dagen 15, en ben 1,62 ongeveer.
            Ik heb veel geprobeerd met eetschema's, maar ik kom niet verder.
            Het word dat teveel en dan schuif ik elke dag met verschillende soorten eten etc.

+ ik heb ook eens geprobeerd havermout pap erbij te doen, maar dat heb ik na 1 week niet volgehouden, te smerig!

weet jij soms een aantal dingen waar veel kcal in zitten wat ik in mijn eetschema kan zetten?

thnx

Comment

Originally posted by ossama1995 View Post
              Uhm ik word over een aantal dagen 15, en ben 1,62 ongeveer.
              Ik heb veel geprobeerd met eetschema's, maar ik kom niet verder.
              Het word dat teveel en dan schuif ik elke dag met verschillende soorten eten etc.

+ ik heb ook eens geprobeerd havermout pap erbij te doen, maar dat heb ik na 1 week niet volgehouden, te smerig!

weet jij soms een aantal dingen waar veel kcal in zitten wat ik in mijn eetschema kan zetten?

thnx
              eet voedsel dat vetten bevat, dat is namelijk erg kcal rijk. Denk dan aan olijven, olijfolie, noten, avocado's, vette vis etc...
              "Straight outta gym"

Comment

en veel volle zuivel. Volle melk, joghurt, kwark.
                Brinta geprobeerd? is net iets neutraler qua smaak.
                Fear is the mind killer

Comment

Bedankt voor jullie reacties, ik heb een aantal dingen gesecteerd en zal proberen om een schemaatje te maken.

Iedereen die nog meer voedingtips heeft is welkom

Comment

Zoals Sf01 zegt drink veeeeeel volle melk dan kom je wel redelijk snel bij in gewicht, nadeel is wel dat er redelijk veel vetten inzitten. Als je snel veel wilt bijkomen moet je eens kijken naar het GOMAD dieet, ik raad je wel aan om rustig op te bouwen.

Comment

Originally posted by Lode View Post
                      Zoals Sf01 zegt drink veeeeeel volle melk dan kom je wel redelijk snel bij in gewicht, nadeel is wel dat er redelijk veel vetten inzitten. Als je snel veel wilt bijkomen moet je eens kijken naar het GOMAD dieet, ik raad je wel aan om rustig op te bouwen.
                      hmm dat GOMAD is opzich wel een goede mogelijkheid, ik heb hier 11 flesjes van het supplement genaamd Ensure, het zijn flesjes van 200 ml en 300kcal per flesje. Ik krijg ze altijd van mijn oma, die krijgt ze van de dokter. Er zit 12,5 gram eiwit in per flesje. Ik krijg er binnekort meer, maar ik weet niet precies hoeveel. Ik ga proberen het in de schema te zetten en dan tezien hoe ver ik ga komen ermee.

Comment

Ik heb flesjes Cubitan van Nutricia is 200 ml.
                        250 calorieen, 20 gr eiwitten, 3 koolydraten en 0.6 gram vet en ook nog eker ook.
                        Proost

Comment

Gomad, cubitan

WTFFFFF EET GEWOON EIEREN KIPFILET EN RIJSTTTTT

Comment

Tuurlijk kipe en rijst maar dit als tussendoortje is wel erg makkelijk hoor!

Comment

ik heb een klein schemaatje gemaakt van wat ik zou kunnen eten, alleen weet ik niets mee erbij, weten jullie misschien wat ik erbij kan zetten?
                              en ik weet ook niet of de kcal kloppen, als iemand het weet? heb het van internet.
                              7:30 ;
                              - ½ liter vollemelk ; 320 kcal
                              - 2 sneetjes bruinbrood met kaas (40+) ; 230 kcal
                              10:10
                              - Ensure ; 300 kcal
                              - 2 sneetjes bruinbrood met kaas (40+) ; 230 kcal
                              12:10
                              - 2 sneetjes bruinbrood met kaas(40+) ; 230 kcal
                              -
                              14:20
                              - 50 gram zwarte olijven ; 115 kcal
                              16:30