buikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mikhail85 View Post
    Dan heb jij wellicht nog nooit een brokje gevechtssport geleerd in een deftige dojo
    Ik denk niet dat een bodybuilder/powerlifter/.. er baat bij heeft om zo zijn buikspieren te trainen..
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Unexist View Post
      Feit is wel dat wanneer men crunches doet om de 'sixpack' te trainen juist die andere groepen overslaat die net zo belangrijk zijn. Je traint dus niet je gehele core er mee.

Ik heb ook wel crunches gedaan voor mijn sixpack, maar dan heb ik dus de andere oefeningen voor obliques en erector en alle andere core spieren gedroomd?

Maar je zegt wel al dat crunches niet voor je hele core zijn.....beetje vaag je redenatie.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Maar als bodybuilder wil je toch juist dikke blokjes? neem ik aan..? dus zou je zeggen juist trainen

En als je ze wel wilt trainen welke oefening dan? ik doe nu alleen planks + leg raises beide 1x per week wat zou ik hier eventueel bij kunnen doen?

Comment

weighted crunches, cable crunches enz.
          Ook side crunches en side bends doen natuurlijk. En die je nu ook doet de legraises. Planks alleen heb je verder weinig aan voor dikke blokken en een sterke buik.
          Dus gewoon alles doen wat nodig is. 1 of 2 x per week als je die buikblokken wil laten groeien.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

1 of 2 keer per week?

Ik doe het veel vaker, lol

is dat slecht?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
              1 of 2 keer per week?

Ik doe het veel vaker, lol

is dat slecht?
              Heb je dit topic al goed doorlezen?
              Denk wel dat het antwoord hier in staat..

Comment

Originally posted by Martardt View Post
                Maar als bodybuilder wil je toch juist dikke blokjes? neem ik aan..? dus zou je zeggen juist trainen

En als je ze wel wilt trainen welke oefening dan? ik doe nu alleen planks + leg raises beide 1x per week wat zou ik hier eventueel bij kunnen doen?
                Je wilt gestoken buikspieren (scherp afgetekende blokken) dat is iets anders dan dikke blokken.

Verders heeft de RA niet echt veel groeipotentie (hoe dik kan een kange platte spier die ook nog eens begrensd is door peesblad worden?)
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Naast compound oefeningen maak ik zelf altijd veel gebruik van oefeningen met de swiss ball. Juist omdat het zo onstabiel is moet je alles aanspannen en train je zeker veel je core en je abs:

YouTube - Swissball Training Abs - TAOB

En deze 2 uit de men's health doen het ook goed:

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                    gewoon 3 x per week kan je ze doen is genoeg. Buikspieren heb je zo, rug en borst en benen zijn moeilijker.
                    En een laag vetpercentage nodig.
                    ik heb ook al gemerkt dat buikspieren het snelste zijn ik ben al twee weken bezig gewoon met wat sit ups elke dag en ik moet zegge buikspieren trainen heel snel

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                      gewoon 3 x per week kan je ze doen is genoeg. Buikspieren heb je zo, rug en borst en benen zijn moeilijker.
                      En een laag vetpercentage nodig.

ja idd buikspieren heb je in een maand met wat dieet en goede training . maar borstspieren komen niet zo rap

Comment

Originally posted by xavierh View Post
                        Naast compound oefeningen maak ik zelf altijd veel gebruik van oefeningen met de swiss ball. Juist omdat het zo onstabiel is moet je alles aanspannen en train je zeker veel je core en je abs:

YouTube - Swissball Training Abs - TAOB

En deze 2 uit de men's health doen het ook goed:

dit is toch niet zo simpel zoals het eruit ziet hoor ;
                        heb ook zo'n bal . het trainen gaat wel goed omdat je veel spieren in 1 keer traint . maar om daar zo je evenwicht op te vinden is geen makkie

Comment

lijkt me ongeveer zelfde beweging van rollouts..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X