Originally posted by Mikhail85
View Post
buikspieren
Collapse
X
-
Originally posted by Unexist View PostFeit is wel dat wanneer men crunches doet om de 'sixpack' te trainen juist die andere groepen overslaat die net zo belangrijk zijn. Je traint dus niet je gehele core er mee.
Ik heb ook wel crunches gedaan voor mijn sixpack, maar dan heb ik dus de andere oefeningen voor obliques en erector en alle andere core spieren gedroomd?
Maar je zegt wel al dat crunches niet voor je hele core zijn.....beetje vaag je redenatie.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Maar als bodybuilder wil je toch juist dikke blokjes? neem ik aan..? dus zou je zeggen juist trainen
En als je ze wel wilt trainen welke oefening dan? ik doe nu alleen planks + leg raises beide 1x per week wat zou ik hier eventueel bij kunnen doen?
Comment
-
weighted crunches, cable crunches enz.
Ook side crunches en side bends doen natuurlijk. En die je nu ook doet de legraises. Planks alleen heb je verder weinig aan voor dikke blokken en een sterke buik.
Dus gewoon alles doen wat nodig is. 1 of 2 x per week als je die buikblokken wil laten groeien.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
-
Originally posted by Martardt View PostMaar als bodybuilder wil je toch juist dikke blokjes? neem ik aan..? dus zou je zeggen juist trainen
En als je ze wel wilt trainen welke oefening dan? ik doe nu alleen planks + leg raises beide 1x per week wat zou ik hier eventueel bij kunnen doen?
Verders heeft de RA niet echt veel groeipotentie (hoe dik kan een kange platte spier die ook nog eens begrensd is door peesblad worden?)As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Naast compound oefeningen maak ik zelf altijd veel gebruik van oefeningen met de swiss ball. Juist omdat het zo onstabiel is moet je alles aanspannen en train je zeker veel je core en je abs:
YouTube - Swissball Training Abs - TAOB
En deze 2 uit de men's health doen het ook goed:
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postgewoon 3 x per week kan je ze doen is genoeg. Buikspieren heb je zo, rug en borst en benen zijn moeilijker.
En een laag vetpercentage nodig.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postgewoon 3 x per week kan je ze doen is genoeg. Buikspieren heb je zo, rug en borst en benen zijn moeilijker.
En een laag vetpercentage nodig.
ja idd buikspieren heb je in een maand met wat dieet en goede training . maar borstspieren komen niet zo rap
Comment
-
Originally posted by xavierh View PostNaast compound oefeningen maak ik zelf altijd veel gebruik van oefeningen met de swiss ball. Juist omdat het zo onstabiel is moet je alles aanspannen en train je zeker veel je core en je abs:
YouTube - Swissball Training Abs - TAOB
En deze 2 uit de men's health doen het ook goed:
dit is toch niet zo simpel zoals het eruit ziet hoor ;
heb ook zo'n bal . het trainen gaat wel goed omdat je veel spieren in 1 keer traint . maar om daar zo je evenwicht op te vinden is geen makkie
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment