ik ben nog niet zo lang begonnen met serieus krachttraining (1 week, hihi) maar merk als ik om me heen kijk dat mijn ''verhoudingen'' niet helemaal kloppen. zo druk ik op de leg press 160 kilo weg (3 x 15) terwijl ik met shoulder press 20 kilo pak. andere jongens die ik dan zie doen leg press 80 kilo en shoulder press 30 bijvoorbeeld. zal ik meer bovenlichaam trainen of heeft dit geen zin? (doe full body 3 keer per week)
benen veel sterker dan de rest
Collapse
X
-
gewoon 3x fullbody blijven doen voorlopig.
Bij legpress maakt het nog veel uit wat voor legpress het is... en op welke stand je prest.
Als je op te hoge stand traint... word de legpress heel licht.
Verder is zowel 160 legpress als 20kg shoulder best netjes na 1 week
en je moet je niet al te veel aantrekken van wat je om je heen ziet gebeuren. Er lopen in de gemiddelde sportschool gewoon veel beachboys rond. Die hun bovenlijf veel trainen en de rest niet.Fear is the mind killer
Comment
-
ging er echt totaal niet om of ik sterk zou zijn of niet (ik weet namelijk dat ik geen kracht heb). alleen die fitnessinstructeur wil squatten niet uitleggen (eerst even leg press als je geen ervaring hebt). apparaat gaat tot 170 dus dat wil ik binnen 2 weken halen en dan ga ik zeuren dat ik wel moet leren squatten omdat ik anders benen niet kan trainen
Comment
-
wat een flapdrol dan die intructeur als die je niet wil utileggen hoe iets moet.
Dat fitness centrum is dus ook kl*te.
Dus je wil leren hoe je moet squatten okee dan, hier de houding en de uitvoering:
YouTube - Do you squat properly?
Als je de squat voor de eerste keer gaat doen, vraag even een ervaren krachttrainer om te kijken of je het goed doet. Begin het eerst met een lege stang te doen en als je de techniek goed hebt dan kan je er wat schijven aan hangen.
YouTube - How To Squat - Proper Form
succes.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
waarom wil die instructeur het niet uitleggen dan? te gevaarlijk zeker. ik vind dat ie gewoon niet moet zeuren en het uit moet leggen. En anders kun je het zelf proberen en je houding erg goed controleren, desnoods filmpjes plaatsen. Wel eerst goed lezen hoe het moet
Comment
-
ervaren krachttrainers lopen er weinig, weet dat 1 lid hier er ook sport (leo/leon) maar heb nog niemand kunnen betrappen waarvan ik vermoed dat hij het kan zijn. (nog niemand zien squatten). als ik iemand zie squatten ga ik het hem zeker vragen.
toch bedankt voor de filmpjes!
Comment
-
Originally posted by STED View Postwaarom wil die instructeur het niet uitleggen dan? te gevaarlijk zeker. ik vind dat ie gewoon niet moet zeuren en het uit moet leggen. En anders kun je het zelf proberen en je houding erg goed controleren, desnoods filmpjes plaatsen. Wel eerst goed lezen hoe het moet
Comment
-
Originally posted by Viking18 View Postja, ''eerst even full body met apparaten om alle spieren te laten wennen''. en ja, dan ga je er beetje tegenin maar dat schiet niet op. of hij heeft even geen tijd. ik denk inderdaad dat ik binnenkort maar even gewoon goed ga zeuren, wellicht wel kans van slagen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment