Spiermassa door turnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viranelly View Post
    Kan ook gewoon opgepompt bloed zijn he.
    Neem aan dat je spieren bedoeld?
    Ik kan inmiddels wel een tijdelijke 'pomp' en opgebouwde massa onderscheiden.
    Kijk eens om je heen in de bouwsector; zijn vaak wel grote jongens.
    Ssssmoking

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Is het zo'n klein manneke dan?
      Uhm.. Als je 1m61 lang vindt, dan niet

Comment

Van turnen word je toch wel sterker? Zoals eerder al gezegd werd, je traint altijd met je eigen gewicht. Wanneer alles gemakkelijk gaat moet je wel met gewichten aan de gang.

Turnen is toch vooral pull up's, en veel met schouders? Lijkt me sterk dat je geen progressie ziet...

Comment

.....
          Last edited by NoGettinOver; 14-01-2011, 22:31. Reason: dubbel post

Comment

Originally posted by NoGettinOver View Post
            Van turnen word je toch wel sterker? Zoals eerder al gezegd werd, je traint altijd met je eigen gewicht. Wanneer alles gemakkelijk gaat moet je wel met gewichten aan de gang.

Turnen is toch vooral pull up's, en veel met schouders? Lijkt me sterk dat je geen progressie ziet...
            De prioriteit ligt natuurlijk op kracht, maar op den duur blijft dat niet onopgemerkt aan de oppervlakte, kijk naar de fysiek van bijv. powerlifters.
            Ssssmoking

Comment

inderdaad, kijk maar naar mensen als pudzianowski of koklyaev. Als zij terugzouden cutten naar 5% vet, zouden ze alsnog een bruut BB fysiek overhouden. Ze zullen er geen mr. olympia mee worden maar gespierd zijn ze zeker

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Uhm.. Als je 1m61 lang vindt, dan niet
                OMG, daar kijk ik overheen!!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Marv View Post
                  Dat je alleen massa krijg van KT is BS. Heb een tijdje mijn huis verbouwd en liep 24/7 met een sloophamer rond te rammen, ging daardoor meer eten en kreeg aanzienlijk dikkere spieren, toen het af was verdween het ook weer geleidelijk
                  Daarbij; de helft van mijn oefeningen die ik nu doe om massa te bouwen doe ik met BW.

Vette sport turnen! Hoe oud ben je?
                  als je meer spiermassa krijgt, moet je ook meer eten om deze spiermassa te onderhouden, anders verdwijnt deze weer.

volgende keer als je je huis verbouwt en groeit van het meer eten en het rammen met een sloophamer. dan niet vergeten om achteraf als je die brute massa hebt gewonnen ook meer te blijven eten
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    als je meer spiermassa krijgt, moet je ook meer eten om deze spiermassa te onderhouden, anders verdwijnt deze weer.

volgende keer als je je huis verbouwt en groeit van het meer eten en het rammen met een sloophamer. dan niet vergeten om achteraf als je die brute massa hebt gewonnen ook meer te blijven eten
                    Hahah inmiddels zet ik em door met gewichten, anders blijft er erg weinig huis over!
                    Was meer om aan te geven dat halters tillen niet de enige manier is om buff te worden.
                    Ssssmoking

Comment

Gelukkig maar. Dat klinkt beter dan op hem neerkijken!

Comment

Rofl.
                        ik: "een lilluputter liep net voorbij. die zie je niet vaak"
                        ex: "had je ook die andere gezien in de tram?"
                        ik: "nee, vast overheen gekeken".
                        paar tellen later viel het kwartje van wat ik zei

Comment

"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X