Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Daarom train ik schouders nu samen met rug! omdat de traps altijd een beetje achter bleven.. als ik schouders ging trainen had ik vaak nog klein beetje spierpijn in traps van rugdag.. maar op de rugdag had ik ze nog lang niet hard genoeg aangepakt..
Nu pak ik traps mee met 3 oefeningen waarvan 2 compounds en 1 isolatie.
Face pull
Cable row
Smith Shrugs
"The only thing worse than failing is not trying."
op een forum mag je toch vragen stellen of mag dat niet politieagent?
Nou eigenlijk niet.
Het forum is bedoeld voor eensgezinden die op een sociale manier met elkaar over hun sport willen hebben. Dus elkaar leren kennen, van elkaar leren en elkaar steunen in doelen. Hier hoort dus bij jezelf voorstellen,..en voordat je een vraag stelt eerst even zoeken op het forum of de vraag al niet gesteld is.
Als je alleen maar vragen wilt stellen ga je maar googlen of op youtube kijken
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment