Kuiten trainen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mvos View Post
    als je die wel correct hebt uitgevoerd zoals je zelf zegt,maar in 3 jaar gebeurd er niets dan heb je toch iets niet goed gedaan.(dan heb ik het niet over de oefening)
    misschien vragen je kuiten wel om een hele andere aanpakt.
    als je 6 mnd bezig bent en je ziet geen resultaat dan ga je toch iets anders proberen en blijf je niet stug 3 jaar de oefening "correct" uitvoeren zonder resultaat?!

Goed dat je nu een apparaat hebt waar je wel wat van voelt,maar dat wil ook nog niet zeggen dat ze gaan groeien,dus hou je vooruitgang in de gaten en wacht niet weer 3 jaar

succes,
    in die 3 jaar had ik de hoop gewoon opgegeven dat ik ooit goede kuiten zou krijgen,ondanks de correcte uitvoering en voldoende gewicht.

Ik weet dat ik weinig aanleg heb voor grote kuiten ,maar ik ben tevreden met de vorderingen tot nu toe.

Mocht ik merken dat er geen groei meer is dan ga ik inderdaad ff kijken of het anders moet/kan.

Bedankt voor je tip.

Comment

elke dag 15 minuten touwtjespringen helpt mijn kuiten om te groeien. ik zie ze bijna wekelijks verbeteren. en ik wissel het af eerst doe ik 5 minuten springen zoals een kickbokser springt daarna 5 keer op links daarna 5 keer op rechts daarna 10 keer.

Comment

Voor de afwisseling van de raises doe ik af en toe 3x30 jumpsquats op de voorkant van je voet. werkt goed
        Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X