lunges

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Demandi View Post
    ...maar het lijkt meer of ik allebei de benen belast of ik nou links of rechts voor sta...
    Hoe pakken mensen die deze oefening doen dit aan? of ben ik gewoon een watje
    Wat ik zelf nog wel eens doe is mijn achterste been met de tenen naar achteren op een bal leggen (dus de bovenkant van de voet rust op de bal). Daardoor kan het achterste been niet/ weinig mee werken waardoor de oefening volledig geisoleerd voor het voorste been is.
    Als je echt een hekel aan jezelf hebt kan je het voorste been ook nog op een verhoging zetten... kontspierpijn is gegarandeerd.
    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Mohr View Post
      Wat ik zelf nog wel eens doe is mijn achterste been met de tenen naar achteren op een bal leggen (dus de bovenkant van de voet rust op de bal). Daardoor kan het achterste been niet/ weinig mee werken waardoor de oefening volledig geisoleerd voor het voorste been is.
      Als je echt een hekel aan jezelf hebt kan je het voorste been ook nog op een verhoging zetten... kontspierpijn is gegarandeerd.
      waar zie je me voor aan? acrobaat?

de 'fitnessinstructeur' zei dat als je maar genoeg rechtop stond, je alleen je achterste been belastte.. maar zoals ik al dacht is dit giga onzin

Comment

Originally posted by Demandi View Post
        Dit word echt een hel! maar goed, misschien is het ook wel ff wennen

Ik had nog een discussie met de begeleider op mijn gym, welk been belast je nou het meest als je lunged (schrijf je dat zo?)? hij zei als je het goed deed, recht overeind staan en je been ver genoeg naar achter dat je alleen je achterste been belast.. Dat is grote onzin lijkt me, dus toen moest ik ook een beetje lachen (wat hij niet echt kon waarderen btw).. maar hoe zit het dan wel? want ik wist het zelf ook niet exact

Tja welk been belast je het zwaarste, dat ligt aan welk been je gebruikt om door te zakken en weer omhoog te komen.....tis maar een gokje hoor.
        1 been draagt het gewicht daar zak je doorheen en daarmee kom je ook weer omhoog, welk been dat is ligt aan jou, links of rechts. achterste been doet nie veel nie he! Die stabiliseert alleen.

je stapt naar voren en niet naar achteren. Of je stapt op een (steps)bankje.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X