leuke oefening gezien of gedaan? deel het?
Collapse
X
-
Ik zou hem zelf niet snel doen als ik kijk naar de fimpjes. De stand van je armen is toch best vreemd en gaat een beetje richting een omgekeerde frontraise. Met kabels lijkt hij me wel een stuk aangenamer.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by marnop View Post
Comment
-
YouTube - Chest Dumbell press 60kg*5reps
het trok hier wat op maar zijn armen waren echt vlak naast het lichaam...
Comment
-
bicepoefening ( geen filmpje)
je pakt het bankje van de peacher curl.
zet deze voor een kabel station.
zorg dat je onder aan het kabelstation een low handvat hebt.
je bovenarm ligt nu op het bankje en je lift het gewicht ook strak tegen het bankje.
ongemogelijk om te cheaten.sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Originally posted by El_Loco View PostYouTube - Chest Dumbell press 60kg*5reps
het trok hier wat op maar zijn armen waren echt vlak naast het lichaam...As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Wat ik gisteren geleerd/gedaan heb is om na je rugtraining nog 1 extra oefening te doen. Weet niet hoe ie heet.
Maar ga je staan voor de lat pulldown machine. En dan met gestrekte armen de stang naar beneden duwen. Goed voor de gewenste vleugels ...en erg zwaar na een hele trainingYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostWat ik gisteren geleerd/gedaan heb is om na je rugtraining nog 1 extra oefening te doen. Weet niet hoe ie heet.
Maar ga je staan voor de lat pulldown machine. En dan met gestrekte armen de stang naar beneden duwen. Goed voor de gewenste vleugels ...en erg zwaar na een hele training
Bodybuilding.com - Exercise Popup
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostSmaldrukken met dumbbells dus voornaamlijk triceps.''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by El_Loco View Posthet trok hier wat op maar zijn armen waren echt vlak naast het lichaam...
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, een soort around the world. Maar dan gaan wel je armen ook naar buiten toe....dus dan weer niet.....
Dan zal het anders een liggende frontraise variant zijn.....
3XL ?
Weet jij wat er hier bedoelt wordt? En de effectiviteit van deze oefening eventueel aangeven?
Ik twijfel tussen deze 2 iig.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by El_Loco View Post
het trok hier wat op maar zijn armen waren echt vlak naast het lichaam...
suc6 met trainen!-Hormonaal in balans= Lichamelijk & Geestelijk in balans-
Comment
-
Originally posted by marnop View PostIk denk dat ik weet wat je bedoelt, een soort around the world. Maar dan gaan wel je armen ook naar buiten toe....dus dan weer niet.....
Dan zal het anders een liggende frontraise variant zijn.....
3XL ?
Weet jij wat er hier bedoelt wordt? En de effectiviteit van deze oefening eventueel aangeven?
Ik twijfel tussen deze 2 iig.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
Originally posted by Limit View Postis dit niet bijna het zelfde als vertical chest press( maar dan liggend), en dus voor de borst?
Het is de hoek romp/armen die bepalend is voor de betrokenheid van de borst. Hoe groter de hoek des te groter de betrokkenheid van de borst. Hoe kleiner de hoek des te lager de betrokkenheid van de borst.
Maw, presses met je armen tegen je romp belast de armen/voorkant schouder meer dan de borst.
Als jij die chest press op die manier uitvoerd ben je eigenlijk meer de armen/schouders aan het trainen.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostWat ik gisteren geleerd/gedaan heb is om na je rugtraining nog 1 extra oefening te doen. Weet niet hoe ie heet.
Maar ga je staan voor de lat pulldown machine. En dan met gestrekte armen de stang naar beneden duwen. Goed voor de gewenste vleugels ...en erg zwaar na een hele trainingAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment