leuke oefening gezien of gedaan? deel het?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by El_Loco View Post
    Heb vandaag iemand "dumbell press" zien doen alleen hield hij zijn armen parallel met zijn lichaam ipv van haaks... Weet iemand waarvoor dit precies is?

Deze ?

YouTube - Svend Karlsen CRUCIFIX FLYS (FIRST TIME)
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik zou hem zelf niet snel doen als ik kijk naar de fimpjes. De stand van je armen is toch best vreemd en gaat een beetje richting een omgekeerde frontraise. Met kabels lijkt hij me wel een stuk aangenamer.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Crucifix Flyes.

Volgens mij heeft Fallus ze wel eens vaker gedaan.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Neen, hij lag op een plat bankje, dan zoals je bench presst maar dan met dumbells en zijn armen hield hij parallel met zijn lichaam ipv haaks en drukte het gewicht zo naar boven...

Comment

YouTube - Chest Dumbell press 60kg*5reps

het trok hier wat op maar zijn armen waren echt vlak naast het lichaam...

Comment

bicepoefening ( geen filmpje)

je pakt het bankje van de peacher curl.
              zet deze voor een kabel station.
              zorg dat je onder aan het kabelstation een low handvat hebt.
              je bovenarm ligt nu op het bankje en je lift het gewicht ook strak tegen het bankje.

ongemogelijk om te cheaten.
              sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

YouTube - Chest Dumbell press 60kg*5reps

Smaldrukken met dumbbells dus voornaamlijk triceps.
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Wat ik gisteren geleerd/gedaan heb is om na je rugtraining nog 1 extra oefening te doen. Weet niet hoe ie heet.
                  Maar ga je staan voor de lat pulldown machine. En dan met gestrekte armen de stang naar beneden duwen. Goed voor de gewenste vleugels ...en erg zwaar na een hele training
                  You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                    Wat ik gisteren geleerd/gedaan heb is om na je rugtraining nog 1 extra oefening te doen. Weet niet hoe ie heet.
                    Maar ga je staan voor de lat pulldown machine. En dan met gestrekte armen de stang naar beneden duwen. Goed voor de gewenste vleugels ...en erg zwaar na een hele training
                    Die ken ik ook. Is inderdaad voor je latissimus.

Bodybuilding.com - Exercise Popup

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                      Smaldrukken met dumbbells dus voornaamlijk triceps.
                      is dit niet bijna het zelfde als vertical chest press( maar dan liggend), en dus voor de borst?
                      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, een soort around the world. Maar dan gaan wel je armen ook naar buiten toe....dus dan weer niet.....

Dan zal het anders een liggende frontraise variant zijn.....

3XL ?
                        Weet jij wat er hier bedoelt wordt? En de effectiviteit van deze oefening eventueel aangeven?

Ik twijfel tussen deze 2 iig.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Doe deze oefening meer in een stoot beweging. soort boxers oefening wordt het dan. dus langs je lichaam en als een stoot explosief uitstoten. fijne oefening ook leuk om deze in een piramide vorm uit te oefenen. hoog beginnen en dan met 10kilo aan het eind. (en ja die 10kilo voelt veel naarder aan dan ).

suc6 met trainen!
                          -Hormonaal in balans= Lichamelijk & Geestelijk in balans-

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, een soort around the world. Maar dan gaan wel je armen ook naar buiten toe....dus dan weer niet.....

Dan zal het anders een liggende frontraise variant zijn.....

3XL ?
                            Weet jij wat er hier bedoelt wordt? En de effectiviteit van deze oefening eventueel aangeven?

Ik twijfel tussen deze 2 iig.
                            Als ik naar het filmpje kijk en dan z'n opmerking "zijn armen waren echt vlak naast het lichaam" erbij haal dan kom ik op smaldrukken met dumbbells (bovenarmen blijven constant dicht bij de romp)

Comment

Originally posted by Limit View Post
                              is dit niet bijna het zelfde als vertical chest press( maar dan liggend), en dus voor de borst?
                              ls smaldrukken met een stang een tricep oefening is, dan is dezelfde beweging met dumbbells dit ook.

Het is de hoek romp/armen die bepalend is voor de betrokenheid van de borst. Hoe groter de hoek des te groter de betrokkenheid van de borst. Hoe kleiner de hoek des te lager de betrokkenheid van de borst.

Maw, presses met je armen tegen je romp belast de armen/voorkant schouder meer dan de borst.

Als jij die chest press op die manier uitvoerd ben je eigenlijk meer de armen/schouders aan het trainen.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                                Straight arm pull down. 1 van de weinige rug oefeningen waarbij je niet je biceps gebruikt (wel je triceps, maar die gebruik je bij elke rug oefening muv shrugbewegingen).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X