Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik heb hem nergens vandaan, maar zelf bedacht.
op mijn zoektocht naar goeie isolatie borstoefeningen.
wat dacht je van een oef. die je zelfs zonder gewichten gewoon in het luchtledige kan doen en dan meteen al voelt: dit is een goeie. PCIES. en die ister. we noemen hem de kippedief als hij nog niet bestaat.
gwoon rechtop staan. je maakt van je hand een vuist en houdt die voor je borst. handpalm naar je toe. dan duw je de vuist (als een stoot, maar dan langzaam) voor de borst zo ver mogelijk naar de andere kant van je lichaam. je kan zo hard drukken als je wil, je voelt meteen de borst spannen.
dit kan je dus ook staande doen tussen de cables. maar dan met 1 cable tegelijk. dit puur omdat je niet zover je armen kan kruisen.
kabel op borsthoogte, pak een handvat en zonder met je schouders te draaien duw/ stoot je (naar binnen) zo ver je kan. belangrijk is dus ZO VER JE KAN.
try it en vertel in dit topic of je het wat vind.
vanavond voort eerst geprobeerd. 3 man laten doen en alle drie enthousiast. ik ben benieuwd.
ps. het gevoel lijkt beetje op peckdeck, maar dan kan je hem VEEL VERDER doordrukken
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
ik heb hem nergens vandaan, maar zelf bedacht.
op mijn zoektocht naar goeie isolatie borstoefeningen.
wat dacht je van een oef. die je zelfs zonder gewichten gewoon in het luchtledige kan doen en dan meteen al voelt: dit is een goeie. PCIES. en die ister. we noemen hem de kippedief als hij nog niet bestaat.
gwoon rechtop staan. je maakt van je hand een vuist en houdt die voor je borst. handpalm naar je toe. dan duw je de vuist (als een stoot, maar dan langzaam) voor de borst zo ver mogelijk naar de andere kant van je lichaam. je kan zo hard drukken als je wil, je voelt meteen de borst spannen.
dit kan je dus ook staande doen tussen de cables. maar dan met 1 cable tegelijk. dit puur omdat je niet zover je armen kan kruisen.
kabel op borsthoogte, pak een handvat en zonder met je schouders te draaien duw/ stoot je (naar binnen) zo ver je kan. belangrijk is dus ZO VER JE KAN.
try it en vertel in dit topic of je het wat vind.
vanavond voort eerst geprobeerd. 3 man laten doen en alle drie enthousiast. ik ben benieuwd.
ps. het gevoel lijkt beetje op peckdeck, maar dan kan je hem VEEL VERDER doordrukken
Credits voor je dat je er zelf op gekomen bent, maar nieuw is het niet.
Bend-arm 1-arm crossover(het gaat om de beweging die de bovenarm maakt wat je hand enz doet doet er eigenlijk niet zo toe).
Dat j'm onbelast al voelt is logisch, spieraktie is spieraktie, alleen zal onbelast niet veel resultaat opleveren. Wat je trouwens het meest voelt aan het eind van de beweging zijn de aanhechtingen die tegen de normale richting in geduwd worden.
Wat isolatie aangaat, je belast bij elke borst oefening ook de schouder en biceps.
Prima oefening voor als je zwarder wil dan de dumbbels gaan.
Hou weer wel rekening mee dat 1 kant gefixeerd is en de beweging dus niet helenaal hetzelfde is als een compleet losse dumbbell. Even zoeken dus naar het (voor jou) beste bewegingstraject.
En even een tip, kijk uit voor je ellebogen! Te dicht bij de schijven pakken in combinatie met een explosieve beweging kan zoals ik zelf ervaren heb wel eens een pijnlijk contact opleveren
Credits voor je dat je er zelf op gekomen bent, maar nieuw is het niet.
Bend-arm 1-arm crossover(het gaat om de beweging die de bovenarm maakt wat je hand enz doet doet er eigenlijk niet zo toe).
Dat j'm onbelast al voelt is logisch, spieraktie is spieraktie, alleen zal onbelast niet veel resultaat opleveren. Wat je trouwens het meest voelt aan het eind van de beweging zijn de aanhechtingen die tegen de normale richting in geduwd worden.
Wat isolatie aangaat, je belast bij elke borst oefening ook de schouder en biceps.
thanks voor je credits.. jammer dat die al bestaat
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Als je kijkt naar hoelang KT al bestaat is de kans dat je echt iets "nieuws" bedenkt minimaal, maar het feit dat je iets bedenkt wat je zelf nog nooit gedaan of gezien heb is een teken dat je nadenkt over wat je doet en dat is imo altijd een goed teken.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment