zo oud had ik je dan toch weer niet geschat Marnop :P
welke oefening is hier het beste voor?
Collapse
X
-
Dat "gat" is pees (korte spier/lange pees) en valt niet op extra massa te trainen. Je kan de biceps dus niet langer maken.
Wat je wel kan doen is de de armbuigers (dus allemaal) ontwikkellen waardoor het "gat" weg valt.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Ik heb gelezen dat je zo'n spitse biceps krijgt door oefeningen te doen waarbij je handen wijder gaan dan de ellebogen en door halve reps (van onder tot halverwege) te doen. Lary Scott zou zo van zijn bolle biceps een spitse biceps gemaakt hebben. Misschien dat het andersom ook werkt? Het heeft wel 30 jaar geduurd...Chaos. Panic. Disorder. My work here is done
Comment
-
Originally posted by marnop View PostHet zal ook wel verbetering brengen als je er ook hammercurls bij doet.(en andere onderarm oefeningen)
Voor onderarm zou ik eerder grip oefeningen doen met een ez-bar of gewone barbell.
Flink gewicht erop en dan zolang mogelijk vasthouden totdat de bar uit je handen glijd.
Comment
-
Originally posted by Cali View PostIk heb gelezen dat je zo'n spitse biceps krijgt door oefeningen te doen waarbij je handen wijder gaan dan de ellebogen en door halve reps (van onder tot halverwege) te doen. Lary Scott zou zo van zijn bolle biceps een spitse biceps gemaakt hebben. Misschien dat het andersom ook werkt? Het heeft wel 30 jaar geduurd...
Maar het tegenovergestelde doen maakt de biceps niet langer, het verplaatst alleen het accent naar de korte kop.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
Originally posted by Cali View PostIk heb gelezen dat je zo'n spitse biceps krijgt door oefeningen te doen waarbij je handen wijder gaan dan de ellebogen en door halve reps (van onder tot halverwege) te doen. Lary Scott zou zo van zijn bolle biceps een spitse biceps gemaakt hebben. Misschien dat het andersom ook werkt? Het heeft wel 30 jaar geduurd...
Maar het tegenovergestelde doen maakt de biceps niet langer, het verplaatst alleen het accent naar de korte kop.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Posttoch geen wrist curl hoop k?
Voor onderarm zou ik eerder grip oefeningen doen met een ez-bar of gewone barbell.
Flink gewicht erop en dan zolang mogelijk vasthouden totdat de bar uit je handen glijd.
Ik zou toch maar wel dingen als curls doen...reverse grip curls en hammer, daarnaast kan je wat met gripwerk doen. fore arm twist curls....dumbell in je hand en de pols draaien(hand roteren in en uitdraaien), met licht gebogen arm uitvoeren, dan ga je je onderarmen wel voelen groeien....(weet alleen niet of die naam wel bestaat voor die oefening)
De onderarmen en armbuigers moeten nu eenmaal flink dikker worden wil je het gat iets kleiner doen lijken.
Maar wel alles goed evenredig blijven trainen en laten ontwikkelen, je wil geen Popeye armen krijgen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
-
voor onderarm zou ik eerder grip oefeningen doen met een ez-bar of gewone barbell.
want ik ben nu veel met triple oef. bezig. maar het helpt nog steeds niet, maar blijf het proberen
ik kom er wel ooit
dumbell in je hand en de pols draaien
Maar wel alles goed evenredig blijven trainen en laten ontwikkelen, je wil geen Popeye armen krijgen.Last edited by Unox88; 08-04-2011, 02:50.
Comment
-
Nou ik heb een en ander flink er aan getraind. Ik dacht ook eerst dat het zo bleef maar indd het heeft geholpen! Wat precies weet ik niet, maar op het moment zit er niet groot stuk verschil meer in
Dus ben blij met de opmerkingen van iedereen het heeft altijd met succes geholpen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment