1 been leg press

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat voor legpress hebben jullie dan? echt een lichte bestaat er niet toch die dingen van technogym gaan ook wel tot een kilotje of 250 ofzoo

Comment

Gewoon doen met 1 been! knieblessure's kun je voorkomen, maar als je als een bezetene tekeer gaat zonder eerst op te warmen heb je daar idd kans op ja! Gewoon je knie niet voorbij je tenen laten komen en proberen zo stabiel mogelijk te houden. Wat je ook kan doen is anders trainen. Als je bijvoorbeeld de 2-4 methode doet. 4 seconden zakken dus echt slow en daarna in 2 seconden weer omhoog. Zo deed ik dat ook als ik weer ergens in een gym zat waar ze het woord squatrek een vies woord vonden..

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
        wat voor legpress hebben jullie dan? echt een lichte bestaat er niet toch die dingen van technogym gaan ook wel tot een kilotje of 250 ofzoo

veel van die basic apparaten techno, lifefitness enz gaan slechts tot 200kilo.
        De moderne wereld he, fitness en je mag vooral niet moe worden en niet te sterk.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          veel van die basic apparaten techno, lifefitness enz gaan slechts tot 200kilo.
          De moderne wereld he, fitness en je mag vooral niet moe worden en niet te sterk.
          bij ons op de sportschool moet je er schijven aanhangen,
          dan kun je zoveel gewicht nemen als je wil.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
            zeker proberen kerel en je zult zien resultaat zal er zijn .
            heb dit enkele maanden gedaan tijdje terug en ja hoor heb er zeker resultaten mee behaald. je kan je veel beter concentreren op de spier dan als je met beiden benen doet heb je snel de neiging voor met je sterke kant meer gewicht te drukken.
            Precies! Ik doe het zelfde...

Comment

zeker proberen kerel en je zult zien resultaat zal er zijn .
              heb dit enkele maanden gedaan tijdje terug en ja hoor heb er zeker resultaten mee behaald. je kan je veel beter concentreren op de spier dan als je met beiden benen doet heb je snel de neiging voor met je sterke kant meer gewicht te drukken.

Dat is imo alleen met lagere gewichten.
              Velen maken de fout zwaar te willen, maar dan de sterke kant laten domineren, beetje stom.
              Maar aan de andere kant, als de gewichten echt serieus zwaar zijn (95% 1RM)........dan gebruik je echt wel goed beide benen hoor als je daar je setjes mee gaat maken.

Comment

95% van 1RM kan je alleen niet zoveel herhalingen mee
                Groeten

Comment

Lijkt me ook niet heel erg gezond voor je bekken/heupen en onderrug, althans met zware gewichten.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    95% van 1RM kan je alleen niet zoveel herhalingen mee

Al gauw een stuk of 4 / 5 denk ik.

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                      Lijkt me ook niet heel erg gezond voor je bekken/heupen en onderrug, althans met zware gewichten.

Veel van die legpress apparaten zijn bagger voor je onderrug idd, of je nu 1 of 2 benen doet en ongeacht het gewicht.

Comment

je zult er ook niet echt zwaar mee kunnen gaan kevster , als je de helft kunt duwen dan wat je normaal doet zit je al goed! voor je rug en bekken zou ik me geen zorgen maken dit hangt volgens mij puur van je houding af., je zit met een rugsteun dan moet je al echt als een mongool gaan zitten voor een foute houding. 1 foot legg press werd trouwens ook aanbevolen in de m&f , wil natuurlijk niet veel zeggen..
                        Beest in opleiding

Comment

je zult er ook niet echt zwaar mee kunnen gaan kevster , als je de helft kunt duwen dan wat je normaal doet zit je al goed! voor je rug en bekken zou ik me geen zorgen maken dit hangt volgens mij puur van je houding af., je zit met een rugsteun dan moet je al echt als een mongool gaan zitten voor een foute houding. 1 foot legg press werd trouwens ook aanbevolen in de m&f , wil natuurlijk niet veel zeggen..
                          Oh dan.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

afkorting of wat bedoel je met je reactie?
                            Beest in opleiding

Comment

Al gauw een stuk of 4 / 5 denk ik.
                              Dan klopt je 1rm niet.
                              Groeten

Comment

Veel van die legpress apparaten zijn bagger voor je onderrug idd, of je nu 1 of 2 benen doet en ongeacht het gewicht.
                                Precies! En wat je vaak ziet is dat de persoon die dat apparaat gebruikt de onderrug "bolt" wanneer het gewicht naar beneden gaat.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X