Onderarmen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderarmen

Wou even wat weten over het trainen van de onderarmen

ik train o.a Barbell wrist curl , Reverse barbell wrist curl , en ook wel de standing wrist curl behind back

hoe vaak kan ik ze trainen in de week? en is gewicht erg belangrijk of het aantal herhalingen belangrijker?

en welke oefeningen gebruiken jullie het liefs?

Hoor het graag ;-)

.. Goed dat je onderarmen doet (zie ik weinig). Het dikke gedeelte onder de elleboog train je meestal aardig mee, maar het dunnere gedeelte kan wel heel dun worden. Omdat het hele kleine oefeningen zijn (en ik veel mensen met schede ontsteking heb gezien) zal ik ze niet heel vaak doen! Ik gebruik meestal een cardiodag om de onderarmen te trainen. Maar ik bleef ontevreden totdat ik besloot om een gedeelte van mijn was met de hand te gaan doen.. Knijpen en wringen heeft mijn onderarmen echt enorm versterkt zonder dat ik hiervoor naar de sportschool moet!

Comment

en hoe kan ik die oefeningen precies doen is dat ook een oefening met een buis en daar een touw aan met een gewicht ?

Comment

1x in de weke pak ik onderarmen specifiek
        "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Ik nam aan dat je de curls met stangen doet? Ik heb ze nog nooit met touwen gedaan. Gewoon tussen je benen en steunen op je bankje vind ik wel prettig. Knijpen en branden!

Comment

(ik doe ze trouwens nooit heel zwaar, wel langzaam en veel herhaling)

Comment

Ik train nooit onderarmen, vind het een beetje overbodig. Met zware rows, pull ups, barbel curl. Train ik ze al genoeg.

Eventueel barbell holds zou wel handig zijn

Comment

Originally posted by sndrhzng View Post
                Ik nam aan dat je de curls met stangen doet? Ik heb ze nog nooit met touwen gedaan. Gewoon tussen je benen en steunen op je bankje vind ik wel prettig. Knijpen en branden!
                ik doe hem inderdaad met stang en op een bankje

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  Ik train nooit onderarmen, vind het een beetje overbodig. Met zware rows, pull ups, barbel curl. Train ik ze al genoeg.

deed ik eerst ook, maar ik pak ze er toch extra bij tegenwoordig ter extra ondersteuning van mijn pull ups, klimmen, zware dingen vasthouden etc.
                  "Straight outta gym"

Comment

ik denk wel dat het invloed heeft met wat voor trainingen je doet en ook met je werk

Comment

ik doe onderarmen ook sinds 1week echt heerlijk en pijnlijk !
                      even kijken wat voor resultaat het gaat opleveren !
                      Lost all i got

Comment

dat is ook wel zo en ja in de compounds pak je meerdere spiergroepen maar en zijn ook veel spieren die je via isolatie oefeningen toch extra wilt trainen vandaar dat ik ook wil doen met mn onderarmen ;-)

Comment

Pro Wrist Roller; Pulsroller

Dit is echt een goed ding voor je onderarmen...

Comment

Je hebt wel gelijk, maar iedereen is toch anders? Ik hoef weinig schouder te trainen, maar wel veel borst. Mijn onderarmen train ik behoorlijk mee, maar ik voel me wel veel sterker sinds ik ze ook apart train

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                              Pro Wrist Roller; Pulsroller

Dit is echt een goed ding voor je onderarmen...
                              das inderdaad wel een ideaal ding kan ik mooi thuis de onder armen trainen
                              kun je gewone gewichten van dumbbels en aan toe voegen?of moet je die er bij kopen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X