Onderarmen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sndrhzng View Post
    Je hebt wel gelijk, maar iedereen is toch anders? Ik hoef weinig schouder te trainen, maar wel veel borst. Mijn onderarmen train ik behoorlijk mee, maar ik voel me wel veel sterker sinds ik ze ook apart train
    Voelen en daadwerkelijk zo zijn kan jij niet bepalen. Iedereen is anders ja dat is een smoes voor alles tegenwoordig. ALs je iets veel traint betekent niet dat je harder groeit. Dus ook wat ij aangeeft veel borst trainen en weinig schouder bulshit van je

Comment

Originally posted by skymaster27 View Post
      das inderdaad wel een ideaal ding kan ik mooi thuis de onder armen trainen
      kun je gewone gewichten van dumbbels en aan toe voegen?of moet je die er bij kopen
      Staat erbij in de beschrijving.. gewoon 30 mm schijven passen erop..

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Voelen en daadwerkelijk zo zijn kan jij niet bepalen. Iedereen is anders ja dat is een smoes voor alles tegenwoordig. ALs je iets veel traint betekent niet dat je harder groeit. Dus ook wat ij aangeeft veel borst trainen en weinig schouder bulshit van je
        Naar verhouding! Is geen bullshit. Mijn schouders zijn gewoon sterk en pakken daardoor bij grote oefeningen veel werk over van mijn borsten. Ik zie jongens op de sportschool, maar ook op straat met enorme onderarmen en weinig bovenarm bijv. Dat is gewoon zo. En dan kan het wel nuttig zijn om die onderdelen van je lichaam waar je minder talent voor hebt een beetje meer te trainen. Heeft weinig met smoezen vandoen!

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
          Staat erbij in de beschrijving.. gewoon 30 mm schijven passen erop..

Ja ik had het al gelezen maar alsnog bedankt ;-)
          en die schijven heb ik hier thuis wel liggen komt goed
          krijg heb deze week wel binnen ben benieuwd

Comment

Originally posted by sndrhzng View Post
            Naar verhouding! Is geen bullshit. Mijn schouders zijn gewoon sterk en pakken daardoor bij grote oefeningen veel werk over van mijn borsten. Ik zie jongens op de sportschool, maar ook op straat met enorme onderarmen en weinig bovenarm bijv. Dat is gewoon zo. En dan kan het wel nuttig zijn om die onderdelen van je lichaam waar je minder talent voor hebt een beetje meer te trainen. Heeft weinig met smoezen vandoen!
            Dat je schouders voorlopen is waarschijnlijk omdat je bijvoorbeeld verkeerd bankdrukt waardoor alles naar je schouders gaat ipv borst. Dus denk dat het meer met techniek te maken heeft. En ts is beginner en daarbij loopt gwn alles nog achter en moet je gwn hard op die compounds gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X