Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
je kan je nek wel appart trainen. ik zelf heb goede ontwikkelde nek is duidelijk sterkste punt van mij lichaam.
als ik me schouders train doe ik voor me nek spieren de barbel stang zo kort mogelijk pakken en naar je kin toe brengen. mij is geleerd dat als je breed pakt dat je schouders doet en hoe korter je pakt hoe meer nek je pakt maar met losse dumbels weet ik t niet
De beste nek oefening doe je zonder gewichten.Je gaat voorover op je knieen liggen met je hoofd op de grond.Je plaats je handen naast je schouders,en gaat dan naar vooren en achteren.Als je dit beheerst kun je ook je handen van de grond afhalen.Dit dee ikzelf altijd met worstelen.
Een hele goede oefening voor nekspieren is 'clinchen'. Je hebt er geen gewichten voor nodig, wel een trainingspartner.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment