Ik heb saint3d op skype...
Kan ik mijn bankdruk schema nog verbeteren ?
Collapse
X
-
je stats geven aan dat je groot bent voor je leeftijd, maar zoals men hier al zegt kan het gewicht ook vet zijn. Ik zou andere apparaten gebruiken om triceps en borst te trainen en dan proberen ik zit op 200/210 en ik ben kleiner dan jij bent. Maar geef het tijd en train de rest van je lichaam, dat helpt wel en het moet lukken om meer te drukken na een tijdje.
Comment
-
Originally posted by Tigermuscle View Postje stats geven aan dat je groot bent voor je leeftijd, maar zoals men hier al zegt kan het gewicht ook vet zijn. Ik zou andere apparaten gebruiken om triceps en borst te trainen en dan proberen ik zit op 200/210 en ik ben kleiner dan jij bent. Maar geef het tijd en train de rest van je lichaam, dat helpt wel en het moet lukken om meer te drukken na een tijdje.
Maar geen whey nemen, want dat is oneerlijk.
Originally posted by Tigermuscle View Post180
82 kg
20 jaar
210kg x 5
onder de 160 kg meer dan 10.
bron: http://forum.bodynet.nl/oefeningen/1...tml#post883225
Originally posted by Tigermuscle View PostDwing jezelf is om wat meer te eten probeer veel bruin brood met 1 plakje schouderham of beetje tonijn (in blik) en dan gewoon zoveel mogelijk boterhammen. Ik eet nu 7x3 bruin met beleg, ben zo 5 kilo aangekomen in een week (Vooral spiermassa). + train 5/6 x per week als je dat doet. Probeer het een week en probeer jezelf dan niet elke dag te wegen, kijken hoe dat gaat.
bron: http://forum.bodynet.nl/algemeen/477...tml#post855066
Originally posted by Tigermuscle View PostHet is testosteronverhogend op een manier waarop dit kan gebeuren. Heb het vaak van dermatologen gehoord. Gebruik dat niet. Train natuurlijk. Dat is gewoon echte discipline en je doel eerlijk bereiken.
bron: http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...tml#post863362I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Revius View Postik zie geen specifieke vraag in dit topic? kan aan mij liggen?
Yo Revius,
goedemorgen.
jammergenoeg is het topic wat ondergesneeuwd met onzin.
De vraag van TS is of hij het goed doet zo naar het maxen toe of dat hij het slecht doet.
Dat is wat ik van zijn vraag begrijp in ieder geval.
Hoop dat TS nog terug komt.............zijn gewichten zien er voor zijn leeftijd wel serieus uit denk ik.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
ontopic idd.. Jowblob en tigermuscle maak ff eigen topic aan als jullie willen horen hoe goed jullie zijn..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by jowblob View PostMijn stats z'n nu bij bankdrukken (5-6maanden training)
10x4 50kg
2-3x 65kg zonder hulp
Op 67-68kg lichaamsgewicht 1.76m
Dus je stats zijn laag tegenover je gewicht enz. En ik ben 17
ehm gast dat heeft sws niks met je gewicht te maken want dan moet iemand van 200 kg minimaal 300 kilo drukken volgens jou beredenering.
als ik wil kan ik 60- er ook nog bij pakken met herhaling. dan (ong 8x gok ik ) maar dan pomp ik mezelf direct helemaal vol dus voor mij heeft dat weinig zin
en dan zou jou ook licht want mijn trainingsmaandje traint een maand langer dan mij,
is 1.78, 71 kg. en drukt 1x 70 en 2 keer met hulp. dus ik weet niet wat jij voor onzin praat..
Comment
-
Zeker in het begin zijn er genoeg dingen die je kunt doen om van je plateau te komen.
Schakel eens een aantal weken over naar Flat Dumbell press, spreek je ook je stabilisatoren lekker aan.
Je kan bijvorbeeld een aantal weken een piramide set hanteren 8-6-3-1 of 8-6-4-2.
of 5x5 aanhouden.
na het benchen kan je Dumbell floorpress/BB floorpress/boardpress etc toevoegen. Variatie is in het begin van belang heb ik ondervonden. (zoek gewoon op google Bench stall en je vind genoeg)
Echter is bankdrukken niet alleen borstepompers. de rest moet ook allemaal kloppen! Dan leg ik de nadruk op techniek. Bankdrukken lijkt simpel maar komt een hoop bij kijken.
Je geeft ons als nog vrij weinig informatie om wat mee te kunnen vandaar deze relatief simpele uitleg. als je even je training schema post kunnen we meer voor je betekenen. want als jij met een onfatsoenlijk schema bezig bent en als een BBstrijder te keer loopt te gaan dan weten we snel genoeg waar het aan ligt.
Is je Rom wel (beweging) volledig als ik vragen mag ? (rom = range of motion)
En maak die fout niet als vele anderen, je zit op een mooie leeftijd dus start meteen met een goed schema.
Groet
Comment
-
w00t sterke verhalen topic?,...nee? o toch niet ... jammer ik schep graag op.
@snotaap je bent 15 niet te veel druk erover maken lekker zo doorgaan en kijk hier mischien ff http://forum.bodynet.nl/algemeen/494...discussie.html
@jobblow meh lees alle stickys die je kunt vinden, je hebt t nodig :P
Comment
-
ik zou het beter anders aanpakken tenmiste ik pak het zo aan en het helpt. ik pak een gewicht die ik 12 keer kan doe ik 3 set van en dan zeg ik tegen eeen gozer kan je me helpen en dan komt die pak ik bijvoorbeeld 85 kilo en dat doe ik 4 of 6 keer en je moed ook goed eten en goed uitrusten train 3 keer per week maanda biceps rug dinsdag borst triceps rust ik 2 dagen uit pak ik dan shouders en benen en het gaat goed
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment