Fitnesstoestellen vs. gewichten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fitnesstoestellen vs. gewichten?

Ik ga op dit moment 3 à 4 per week trainen en doe dit steeds op de fitnesstoestellen beschikbaar in mijn sportschool. Een verdiep lager heb je de ruimte met de dumbells, banken, etc...
    Mijn vraag is nu of die toestellen even efficiënt zijn. Ik ben nog een beginner (ben momenteel 4 maanden bezig). Komt er een moment dat je moet kappen met de toestellen en je stoute schoenen aantrekken, verdiep lager gaan en aan de losse gewichten gaan zeulen? Ik vind het best een drempel vermits daar vooral de stevige, ervaren krachttrainers zich bevinden (in vergelijking met mijn 64kg beginnende "spiermassa" ).
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Ik ben ook overgegaan van apparaten naar gewichten en ik vind het zwaarder. Er komt nu ook coordinatie bij kijken.
    En ik vond het eerst ook eng om in het gewichtenhoekje te gaan zitten, maar gewoon schijt aan hebben!

Succes

Ps. En ik ben n vrouw dus wordt meer aangegaapt dan jij
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Gewoon naar de verdieping beneden gaan! Die grote gasten zijn ook begonnen waar jij nu staat! Ik gebruik zelf vrijwel geen apparaten meer. Voor mijn benen nog wel wat, maar verder vrijwel niet!

Ga lekker alles, met dumbells, stangen, bankjes doen!
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Als je groot wilt worden, moet je doen wat de grote gasten doen hè. Gewoon serieus bezig gaan. Jij betaalt toch ook contributie... nou dan... over de drempel, ik bedoel in jouw geval, trappetje af. Iedereen tilt naar eigen kunnen, op zijn eigen max, zij ook, jij ook.

Comment

gewoon losse gewichten pakken, de kans is groot dat die mensen waar door jij geïntimideerd door bent jou uit eindelijk gaan helpen
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment