Why The Smith Machine May Be The Worst Piece of Exercise Equipment You Can Use

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik besef nu eigenlijk ineens hoe slecht smith is. Die bar die je omhoog duwt blijf gewoon recht, totaal geen "natuurlijke" beweging.
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post
      Ik besef nu eigenlijk ineens hoe slecht smith is. Die bar die je omhoog duwt blijf gewoon recht, totaal geen "natuurlijke" beweging.
      zelfde hier ... op het eerst zicht lijkt het een geweldig toestel, goed bedacht... maar als je dit artikel leest is het heel erg duidelijk dat dit niet zo is.

Iemand enig idee, als dit dan zo geweten is, waarom de meeste sportscholen er toch 1 aanschaffen? Ik neem aan dat de uitbaters ook wel kennis der zake hebben en dus weten dat het toestel bagger is? Een powercage lijkt me nog eens goedkoper ook, dus hun motivatie is ... ?
      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
        zelfde hier ... op het eerst zicht lijkt het een geweldig toestel, goed bedacht... maar als je dit artikel leest is het heel erg duidelijk dat dit niet zo is.

Iemand enig idee, als dit dan zo geweten is, waarom de meeste sportscholen er toch 1 aanschaffen? Ik neem aan dat de uitbaters ook wel kennis der zake hebben en dus weten dat het toestel bagger is? Een powercage lijkt me nog eens goedkoper ook, dus hun motivatie is ... ?
        De meeste sportschoolhouders en "trainers" weten geen ruk van de oefening en voeding. Mijn "trainer" zei dat 1 eitje per dag extra genoeg is voor de eiwitten, hij doet quartersquats in de smith, zegt dat wijde lat pulldowns meer voor de breedte van de lats is, etc.
        Train hard or go hormone

Comment

Ik vind dat echt heel slecht, bij mij was er een instructeur die beweerde dat 5 uur achterelkaar trainen prima kon, elke dag.
          All time PRs: 195/135/232,5
          Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Ik heb zelf wel eens met 90 kg gehad dat ik mijn evenwicht verloor, maar gewoon weer hervonden en verder gesquat. Als je in een squarek/powercage squat kan je het toch altijd laten vallen
            Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
              Daarom moet je ook in een powercage squatten, dan hoef jij je daar geen zorgen over te maken...
              Die hebben wij niet, vandaar

Comment

op naar het squat rek dan maar weer!

Comment

Pas op, ik ga je reporten voor het bumpen van een 1,5 jaar oud topic
                  Ernstig noh!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X