Vervanging deadlifts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JGP91 View Post
    Deadliften kan je ook met kettlebelts. Maar dan maak(/moet) je dezelfde beweging maken als met stang dus vervanging../not
    wat is dit voor riem dan?
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
      de enige snaar die je raakte is de snaar waardoor ik jou een faggot retard vind
      Ehm? Is dit naar mij gericht?
      Train hard or go hormone

Comment

Het ging over snaren raken en het ging over jouw quote

1+1=?

Neemt niet weg dat het totaal onnodig was en is.
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
          Het ging over snaren raken en het ging over jouw quote

1+1=?

Neemt niet weg dat het totaal onnodig was en is.
          Mijn quote was alleen niet op hem gericht :P Maar ja, boeiend.
          Train hard or go hormone

Comment

ff over dat schema. Want ik had maandag UB gedaan en vandaag weer, maar heb nog een beetje spierpijn. Kan ik dan gewoon trainen of krijgen mijn spieren dan niet genoeg rust. Je moet toch 48-72 uur aanhouden voor herstel en na die 48-72 uur gaat het toch pas groeien??

Comment

Gewoon trainen, kan prima. Dat verhaal over groeien moet je niet druk over maken. Je geeft je spieren nu 2x / week een groeiprikkel en je lichaam doet de rest. 2-3dagen rust is voldoende en een klein beetje spierpijn is geen probleem. Je merkt vanzelf wel wanneer je spieren echt tekort gerust hebben.
              Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                Ehm? Is dit naar mij gericht?
                nee

Comment

Jay,

Het zou fijn zijn als je zelf ook eens wat info gaat opzoeken in plaats van het hele forum vol spammen met vragen. Lees op z'n minst alle relevante sticky's door en je zult zien dat je dan al een heel stuk wijzer bent geworden (hoop ik tenminste voor je :P).
                  Zelf ook een beetje moeite doen he!

Succes.

Comment

Originally posted by Jay1993 View Post
                    Ok sorry voor het spammen, het was niet de bedoeling. Ik wil gewoon de oefening goed doen, dat vind ik het belangrijkste. Ik vond het eerlijk gezegd vervelend dat ik met 20 kg (lege stang) begon en dat andere mensen keken hoe ik faalde. Daarom wilde ik iets vertrouwds doen en hyperextensions kiezen (want dat kon ik al). Ik zal het nog maar eens vragen volgende keer als ik LB doe.

@Toph: mijn onderrug kan het wel aan, maar mijn rug hol houden als ik voorover buig is lastig. Ik zal het wel blijven proberen trouwens en zorgen dat er iemand met ervaring naast staat.

EDIT: heeft iemand misschien een goed filmpje waarin deadlift techniek tot in detail wordt uitgelegd.
                    Elitefts.com - Teaching the Deadlift - YouTube

EliteFTS: Hebben imo erg goede instructie filmpjes. Zie ook "So you think you can squat" en "So you think you can benchpress"
                    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• Originally posted by BarBrother View Post
                      nee
                      Leer ff hoe je een quote gebruikt
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mohr View Post
                        EliteFTS: Hebben imo erg goede instructie filmpjes. Zie ook "So you think you can squat" en "So you think you can benchpress"
                        sorry, maar vind dat echt een filmpje van niks. dave tate is een topper maar uitleggen is niet een van zijn sterkste punten

vind dit veel beter, met meerdere camera punten en diverse uitvoeringen.

*** Deadlifting 101: Instructional videos *** - Bodybuilding.com Forums
                        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                          Leer ff hoe je een quote gebruikt
                          Ja potverdrie, heb ik me twee dagen lang een "faggot retard" gevoeld!
                          Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                            sorry, maar vind dat echt een filmpje van niks. dave tate is een topper maar uitleggen is niet een van zijn sterkste punten

vind dit veel beter, met meerdere camera punten en diverse uitvoeringen.

*** Deadlifting 101: Instructional videos *** - Bodybuilding.com Forums
                            Ik vind dit idd een van de mindere filmpjes van die gasten, maar ik heb er wel wat aan gehad. Het filmpje is wat kortaf, mar de techniek beschrijving klopt mi wel.

De link die je gaf heb ik gedeeltelijk bekeken. Ziet er goed uit, zal hem later een keertje helemaal bekijken. Thx
                            "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X