Originally posted by JGP91
View Post
Vervanging deadlifts
Collapse
X
-
ff over dat schema. Want ik had maandag UB gedaan en vandaag weer, maar heb nog een beetje spierpijn. Kan ik dan gewoon trainen of krijgen mijn spieren dan niet genoeg rust. Je moet toch 48-72 uur aanhouden voor herstel en na die 48-72 uur gaat het toch pas groeien??
Comment
-
Gewoon trainen, kan prima. Dat verhaal over groeien moet je niet druk over maken. Je geeft je spieren nu 2x / week een groeiprikkel en je lichaam doet de rest. 2-3dagen rust is voldoende en een klein beetje spierpijn is geen probleem. Je merkt vanzelf wel wanneer je spieren echt tekort gerust hebben.Train hard or go hormone
Comment
-
Jay,
Het zou fijn zijn als je zelf ook eens wat info gaat opzoeken in plaats van het hele forum vol spammen met vragen. Lees op z'n minst alle relevante sticky's door en je zult zien dat je dan al een heel stuk wijzer bent geworden (hoop ik tenminste voor je :P).
Zelf ook een beetje moeite doen he!
Succes.
Comment
-
Originally posted by Jay1993 View PostOk sorry voor het spammen, het was niet de bedoeling. Ik wil gewoon de oefening goed doen, dat vind ik het belangrijkste. Ik vond het eerlijk gezegd vervelend dat ik met 20 kg (lege stang) begon en dat andere mensen keken hoe ik faalde. Daarom wilde ik iets vertrouwds doen en hyperextensions kiezen (want dat kon ik al). Ik zal het nog maar eens vragen volgende keer als ik LB doe.
@Toph: mijn onderrug kan het wel aan, maar mijn rug hol houden als ik voorover buig is lastig. Ik zal het wel blijven proberen trouwens en zorgen dat er iemand met ervaring naast staat.
EDIT: heeft iemand misschien een goed filmpje waarin deadlift techniek tot in detail wordt uitgelegd.
EliteFTS: Hebben imo erg goede instructie filmpjes. Zie ook "So you think you can squat" en "So you think you can benchpress""Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Originally posted by Mohr View PostEliteFTS: Hebben imo erg goede instructie filmpjes. Zie ook "So you think you can squat" en "So you think you can benchpress"
vind dit veel beter, met meerdere camera punten en diverse uitvoeringen.
*** Deadlifting 101: Instructional videos *** - Bodybuilding.com Forumsfocus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by Teddek View Postsorry, maar vind dat echt een filmpje van niks. dave tate is een topper maar uitleggen is niet een van zijn sterkste punten
vind dit veel beter, met meerdere camera punten en diverse uitvoeringen.
*** Deadlifting 101: Instructional videos *** - Bodybuilding.com Forums
De link die je gaf heb ik gedeeltelijk bekeken. Ziet er goed uit, zal hem later een keertje helemaal bekijken. Thx"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment