Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja klopt zoveel bounce was het niet
Je moet nog steeds wel 84 netjes kunnen ofzo.
Oke, we zullen een andere keer wel ff kijken
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Zoals damn zegt klopt het, het zijn wel 5 kg okidoki, ik zou een foto oploaden als ik thuis ben. De stang is 6,5 kg., dus 81,5+6,5=87
My bad...maar dan druk je meer dan die 87kg, had nog in een ander topic van je gelezen dat de halter die je hebt 1.80m is, nu weegt een 1.63m halter 8,5kg en een 2m halter 11,5kg dus die van jou moet dan minimaal 8,5kg wegen + de sluiters van 0,25kg per stuk maakt dan een totaal van 81,5kg + 8,5kg + 2x 0,25kg = 90,5kg.......congratz met je nieuw pr
De getallen zijn zo kut doordat de stang(6,5) + 1,25+0,5 beide kanten is 3,5 dus dan heb je 10 kg. Dus die 2 moeten er altijd aan om een rond getal te krijgen..
Vandaar, maar anders film ik het nog een x zonder spotter met minder bounch als het me weer lukt:P En zal de gewichten wat beter laten zien
Dat is helemaal niet vreemd, het is juist logisch.
ja ik snap dat het anders is omdat je 2 losse druk punten heb die veel wentbaarder zijn dan dat de stang is. maar dat dat het verschil nou maakt zeg maar snap ik niet dat het een paar kilo kan schelen.
Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas, musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Het kost je toch juist kracht om die dumbells in bedwang te houden, waardoor je meer spiervezels activeert en daarom is het veeel beter om met losse gewichten (barbell, dumbells) te gaan trainen dan met machine, zo heb ik het altijd geleerd..
Juist, Het overschakelen van helemaal laten zakken naar 90 graden viel mij juist tegen. Beetje sneue reactie
Het is maar dat als je je borst niet aanraakt je niet kan zeggen "ik ben xxx" want dat bench je helemaal niet.
Dat zou hetzelfde zijn als je maar half squats doet en dan zegt "ik squat xxx".
lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Het is maar dat als je je borst niet aanraakt je niet kan zeggen "ik ben xxx" want dat bench je helemaal niet.
Dat zou hetzelfde zijn als je maar half squats doet en dan zegt "ik squat xxx".
Of je nou 5 cm boven je borst blijft met de stang of je tikt je borst aan. Wow wat een verschil. Het verschil wat ik wel merk is dat ik nu geen schouder blessures meer heb. Dan maar half trainen in jullie ogen maar wel zonder blessures.
One hour of pain every day, produces a lifetime of pride!!
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment