Originally posted by marnop
View Post
Borst groeid niet zo snel als de rest, wat te doen?
Collapse
X
-
Flink wat discussie lees ik. Maar het heeft me allemaal wel geholpen. Mijn techniek van het Benchpressen was toch niet helemaal correct, mijn ellebogen waren ten hoogte van mijn schouders ( dus de T in dat filmpje ) hier ga ik aan werken. De positie waarin die man ging liggen met zijn rug helemaal hol weet ik niet of ik dat kan, heb namelijk al heel lang ernstige rug klachten onderin mijn rug en dit wil ik niet verergeren.
verder allemaal bedankt voor de adviezen!Keep going, That's all there is to it. Keep going.
Comment
-
Originally posted by Tigerz View PostFlink wat discussie lees ik. Maar het heeft me allemaal wel geholpen. Mijn techniek van het Benchpressen was toch niet helemaal correct, mijn ellebogen waren ten hoogte van mijn schouders ( dus de T in dat filmpje ) hier ga ik aan werken. De positie waarin die man ging liggen met zijn rug helemaal hol weet ik niet of ik dat kan, heb namelijk al heel lang ernstige rug klachten onderin mijn rug en dit wil ik niet verergeren.
verder allemaal bedankt voor de adviezen!
mbt last van de onderrug, wel altijd je voeten op de grond houden, ookal is de drang nog zo groot om ze op te tillen en je onderrug te ontlaten, voeten op de grond dan lig je stabieler en veiliger.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostAbsoluut niet, dan heb jij mijn posts niet goed gelezen.
Toch staat er weer in de titel..how to bench press more weight
..How To Bench Press More Weight
in tegenstelling tot mijn filmpje in antwoord op de vraagstelling borst groeit niet...how to build bigger pec's....
.. How to Build Bigger Pecs
voor groei van de spieren of borst is ego en gewicht niet belangrijk, gaat puur om de uitvoering en werking van de spieren en absoluut niet om het gewicht.Last edited by marnop; 25-06-2012, 08:35.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postik wou net zeggen. als je een smallere grip hanteerd ligt de nadruk meer op triceps. vandaar dat CGBP gebruikt wordt om de nadruk op de triceps te leggen.
Verder gaat triple ace inhoudelijk de discussie met je aan, en ontwijk jij de discussie.
triple is aan het trollen Dyno, dat zie je zelf toch ook wel hoop ik? Begrijp ook niet dat jij als mod daar in mee gaat.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by marnop View PostToch staat er weer in de titel..how to bench press more weight
in tegenstelling tot mijn filmpje in antwoord op de vraagstelling borst groeit niet...how to build bigger pec's....
Die titel is een humoristische referentie naar de alombekende vraag die vaak gesteld wordt "How much can you bench?". Het gaat om de inhoud van de clip en als je goed luistert naar wat Hayward zegt dan wordt het duidelijk.
Luister maar goed naar wat er gezegd wordt vanaf 2:20. Als het jou vraag niet beantwoord dan luister jij niet goed naar wat er gezegd wordt of het wil gewoon niet tot je doordringen.
voor groei van de spieren of borst is ego en gewicht niet belangrijk, gaat puur om de uitvoering en werking van de spieren en absoluut niet om het gewicht.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
martin, triple was naar mijn mening niet aan het trollen, en ging een discussie met jou aan. Jij ontweek/ontwijkt die.
maargoed, van de ene kant zeg jij altijd:
voor groei van de spieren of borst is ego en gewicht niet belangrijk, gaat puur om de uitvoering en werking van de spieren en absoluut niet om het gewicht.
#Team krachtsport.nl's Martin Noppert @ Bruno's gym - YouTube
is een beetje tegenstrijdig...More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postmartin, triple was naar mijn mening niet aan het trollen, en ging een discussie met jou aan. Jij ontweek/ontwijkt die.
maargoed, van de ene kant zeg jij altijd:
en kijk dan zelf even hoe jij benched. dat ziet er naar mijn mening toch uit als maximale gewichten (zo zwaar dat je het maar 2x MET HULP kan doen):
is een beetje tegenstrijdig...
Vanaf 2:00 wordt er gezegd dat gewicht niet belangrijk is, dat het om de spieren gaat en niet het gewicht, etc. En ondertusen wordt de pulldown uitgevoerd met halve reps. De stang komt nauwelijks tot aan het voorhoofd.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJe rug heel erg hol hoeft ook niet. Dat is alleen om de beweging te verkleinen....... plat liggen is de beweging veel meer dan met erg holle rug waarin de borst flink omhoog gedrukt wordt.
mbt last van de onderrug, wel altijd je voeten op de grond houden, ookal is de drang nog zo groot om ze op te tillen en je onderrug te ontlaten, voeten op de grond dan lig je stabieler en veiliger.Keep going, That's all there is to it. Keep going.
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDie spotter staat er wel heel erg hard aan te trekken tijdens het bankdrukken. Tijdens de 2de rep zie je dat hij zich goed schrap zet en de vuisten gaan dicht. Zijn biceps en quads worden maximaal aangesproken.
Vanaf 2:00 wordt er gezegd dat gewicht niet belangrijk is, dat het om de spieren gaat en niet het gewicht, etc. En ondertusen wordt de pulldown uitgevoerd met halve reps. De stang komt nauwelijks tot aan het voorhoofd.
Dit is wel een mooi voorbeeldfilmpje van hoe het NIET moet, dat dan weer wel.
Als het niet om het gewicht gaat kunnen we allemaal wel gaan opdrukken en bodypumpen."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostDe 1ste rep staat ie al strak, de spanning op zijn biceps met zakken is al erg aanwezig.
.
De setjes er voor waren gelukkig wel netjes en gewoon zonder hulp.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostDe 1ste rep staat ie al strak, de spanning op zijn biceps met zakken is al erg aanwezig.
Als het niet om het gewicht gaat kunnen we allemaal wel gaan opdrukken en bodypumpen.
Je moet niet zo zwaar mogelijk gaan hou het in je beperkte rep range en probeer dan net voor fail te stoppen, 2de set kan je eigenlijk niet de zelfde rep range doen anders was het gewicht toch te ligt (ook al gaat het niet om het gewicht zullen je spieren toch wel geprikkeld moeten worden).Calisthenics / Street workout
Comment
-
Maar daar gaat het dus om, je hoort veel mensen zeggen het gaat niet om het gewicht, dan gaat het grote deel van de mensen te licht trainen en te hoge reps of te snelle reps maken, gewicht is wel degelijk noodzakelijk dat het zwaar genoeg om je bepaalde reprange te maken, met een strikte vorm zoals bij iemand zijn/haar fysiek past, want strikt trainen is niet alles bepalend dat je daardoor beter groeit, de grootste talenten trainden niet eens strikt met volledige rom.
Je spieren worden geprikkelt door het gewicht met een bepaald aantal reps.
@Martin: dan zet je die er toch niet op man!Sorry maar je begeleid mensen?Je traint ze en helpt hun met hun dieten, dan moet zo'n filmpje toch positieve reacties opwekken?Laat zoiets dan beter in mekaar zetten zodat het duidelijker overkomt naar mensen en dat je wel inzicht hebt op de uitvoering van de oefeningen"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment