binnenkant bovenkant borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by joachimrens View Post
    Gooi dat boekje maar weg, die vent kan geeneens fatsoenlijk squatten.

Hij lijkt wel de gemiddelde forummer..... hahahah
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Ik herhaal:
      Dus het klopt gewoon wat ik zeg, (absoluut)wekelijks je max verhogen kan niet.
      Einde discussie dan he. Hoef je ook niet verder te blijven janken.

Comment

Ik denk dat de meesten wel slim genoeg zijn om te weten dat niemand tot in het oneindige elke week progressie kan blijven maken. Dat lijkt me wel logisch. Het feit dat jij er alsnog zo op door blijft hameren om met alle geweld je gelijk te halen zegt meer over jou.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by marnop View Post
          zoals wel vaker lul je weer uit je nek Inferno.
          Lees je Lyle Mac Donalds bijbel er nog ff op na.
          Jij zou beter eens je bro sciense hernieuwen.

@TS: Je mist gewoon massa, komt vanzelf wel als je goed zwaar traint. Zoals inferno zegt is het inderdaad gewoon het belangrijkst om binnen periode X het gewicht met Y aantal kg te verhogen. Doe je dit niet maak je ook geen progressie (AS gebruikers uitgelaten). Je staat trouwens niet op9% maar heel stuk hoger.
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Marnop gaat nooit inhoudelijk op discussies in, zodra hij dreigt te verliezen neemt hij een side path en begint hij over compleet want anders wat er niks mee te maken heeft te lullen. En zodra hij met zijn neus in de modder wordt geduwd stopt hij gewoon met reageren in dat topic.

Offfffffffff hij gooit er 3km tekst in, waar van je, wanneer je hem compleet gelezen hebt, tot de conclusie komt dat de tekst helemaal niet zijn punt onderbouwd en er totaal niks mee te maken heeft.

@Topic: Ik zou meedere keren per week borst trainen. Dat gedeelte waar je zo graag naar streeft komt wel wanneer je mee dadelijk wat meer massa hebt.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by gleke View Post
              Jij zou beter eens je bro sciense hernieuwen.

@TS: Je mist gewoon massa, komt vanzelf wel als je goed zwaar traint. Zoals inferno zegt is het inderdaad gewoon het belangrijkst om binnen periode X het gewicht met Y aantal kg te verhogen. Doe je dit niet maak je ook geen progressie (AS gebruikers uitgelaten). Je staat trouwens niet op9% maar heel stuk hoger.
              Ik blijf inderdaad al lang steken op deze kg's alleen gaan de dumbells per 4 kg (2 per dumbell) omhoog en kan dit gewoon opbrengen om om de 2 of maand te verhogen ik ben in een jaar tijd wel 8 kg verhoogd aar zit nu al een tijdje op de 28...

Moet ik dan toch gewoon overgaan op de bench press?

En veel hoger dan 9% dat valt wel mee denk ik hoor haha je dot nou net of ik een dikke trol ben haha maar waar gok je het dan op? Want zo'n electrische weegschaal heeft dat weer gegeven. En als ik rechtop staat krijg ik mijn vel/vet amper vast.
              Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
              musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
                Ik blijf inderdaad al lang steken op deze kg's alleen gaan de dumbells per 4 kg (2 per dumbell) omhoog en kan dit gewoon opbrengen om om de 2 of maand te verhogen ik ben in een jaar tijd wel 8 kg verhoogd aar zit nu al een tijdje op de 28...

Ja, gewoon doorgaan. Wellicht het gewicht een beetje verlagen en aan je techniek werken. Op de lange termijn werpt het zijn vruchten af; je kunt dan meer tillen je schouders blijven intact.

En veel hoger dan 9% dat valt wel mee denk ik hoor haha je dot nou net of ik een dikke trol ben haha maar waar gok je het dan op? Want zo'n electrische weegschaal heeft dat weer gegeven. En als ik rechtop staat krijg ik mijn vel/vet amper vast.
                Die apparaten zijn niet bepaald accuraat.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Dat is idd geen 9%, eerder 14%-16%
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Dat is idd geen 9%, eerder 14%-16%
                    zoveel :O woow ff dikke cut beginnen dus :O

Comment

Probeer je gewichten altijd te verhogen. Zodra je reps een beetje te makkelijk gaan dan moet je sowieso verhogen om progressie vast te houden. Als je dan met 5 of 10 kilo meer 1 of 2 reps minder maakt is niet erg, je bouwt dan wel gewoon wat meer kracht op. De volgende training kan je dan wellicht wel een rep meer maken en zodra je je aantallen reps weer te makkelijk kan maken verhoog je dus weer.

Bench press tja.... ik vind zelf dat je die wel zou moeten doen. Er zijn zat mensen die de benchpress er uit hebben gegooid, al dan niet tijdelijk en alleen dumbell press doen omdat ze dat prettiger vinden. Met dumbell press kan je ook een behoorlijke borst opbouwen.
                      Als je meer kilo's wil kunnen bankdrukken zal je zoals gezegd vaker moeten bankdrukken. Oefening baart kunst zeg maar...

je bf% is idd boven de 12%, de schattingen van Robbie kloppen meestal wel, zelfs van foto's.

nee geen dikke cut beginnen maatje.
                      Gewoon keihard door blijven trainen en zorgen dat je bf% niet oploopt en liefst het aantal kilo's vet gelijk blijft. Netto resultaat zal dan grotere spiermassa zijn met lager bf%.

Comment

Een keertje goed laten meten, als je ergens tussen 12 en 14% zit zit je toch goed om massa te bouwen
                        Dat cutten komt nog wel, moet je je helemaal niet zo blindstaren, spiermassa heeft ook tijd nodig om echt "volwassen" te worden, te snel cutten kan soms een grote frustratie worden als je dat al te snel wilt gaan doen

Comment

Bench press tja.... ik vind zelf dat je die wel zou moeten doen. Er zijn zat mensen die de benchpress er uit hebben gegooid, al dan niet tijdelijk en alleen dumbell press doen omdat ze dat prettiger vinden. Met dumbell press kan je ook een behoorlijke borst opbouwen.
                          Vince Taylor heeft heel snel het bankdrukken gelaten voor wat het was en is alleen gaan dumb. pressen, nou had Vince Taylor toch echt een behoorlijk goeie borst

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                            Een keertje goed laten meten, als je ergens tussen 12 en 14% zit zit je toch goed om massa te bouwen
                            Dat cutten komt nog wel, moet je je helemaal niet zo blindstaren, spiermassa heeft ook tijd nodig om echt "volwassen" te worden, te snel cutten kan soms een grote frustratie worden als je dat al te snel wilt gaan doen

ow haha dan begin ik maar nog niet met cutten... maar ik zal is gaan rondkijken voor zo'n huidplooi meter of ik iemand ken die er 1 heeft of er 1tje kan aanschaffen.

Comment

nee geen dikke cut beginnen maatje.
                              Gewoon keihard door blijven trainen en zorgen dat je bf% niet oploopt en liefst het aantal kilo's vet gelijk blijft. Netto resultaat zal dan grotere spiermassa zijn met lager bf%.
                              dus vet iname moet gelijk blijven met de hoeveelheid die ik nu binnen krijg?

Comment

ow haha dan begin ik maar nog niet met cutten... maar ik zal is gaan rondkijken voor zo'n huidplooi meter of ik iemand ken die er 1 heeft of er 1tje kan aanschaffen.
                                Vraag het op een sportschool, want die tangetjes die je kan kopen zijn echt drama en als je een goeie wilt ben je rond de 300 euro kwijt
                                Je basisfysiek is juist al goed man, bouw daar gewoon lekker op door en over 2 jaar ben je groter en massiefer en heb je al voor het oog een lager vet% 14% met 75 kilo ziet er anders uit dan 14% op 95 kilo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X