Voorarmen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmm.. persoonlijk train ik mijn onderarmen niet omdat ze underpowered zijn, heb zelf geen gripproblemen. Ik vind het gewoon mooi als je voorarmen er sterk en groot uitzien, maar niet té natuurlijk.

Voor mensen die grip problemen hebben zou ik Barbell wrist curl trainen. Dan sta je dus met een stang in je handen, achter je lichaam.
    Het enige wat je moet doen is je vuist langzaam openen waardoor het gewicht als het ware aan je vingers trekt, en dan je vuist weer sluiten waarna je je voorarmen goed aanspant (vuist omhoog richten)

De andere versie is deze: Best Forearm Workout - The Top 5 Forearm Exercises (de eerste)
    maar het principe blijft hetzelfde.

Comment

Got forearms?

Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
        Got forearms?

Die Phil Heath is echt idd één van die bodybuilders die erg grote voorarmen heeft, straalt gelijk extra kracht uit vind ik.

Comment

Forearms = Frank Mcgrath

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Uithangen aan 1 arm met extra gewicht.
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

goed rug trainen
              sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                Forearms = Frank Mcgrath

Mind is everything.

Comment

Eentje die ik wel eens doe voor voorarmen is met een stok, stuk touw en een kleine gewicht. Touw knoop je aan midden van de stok en andere einde aan het gewicht. Stok in beide handen nemen en voor je houden (handpalmen naar beneden) en dan het touw oprollen om de stok waardoor het gewicht dus omhoog komt, en vervolgens weer afrollen. Misschien is er gewoon een naam voor deze oefening maar die weet ik dus niet.
                  Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Originally posted by frankysummer View Post
                    Eentje die ik wel eens doe voor voorarmen is met een stok, stuk touw en een kleine gewicht. Touw knoop je aan midden van de stok en andere einde aan het gewicht. Stok in beide handen nemen en voor je houden (handpalmen naar beneden) en dan het touw oprollen om de stok waardoor het gewicht dus omhoog komt, en vervolgens weer afrollen. Misschien is er gewoon een naam voor deze oefening maar die weet ik dus niet.
                    is denk ik wel zo n beetje de bekenste onderarm oefening ! is eventueel ook te doen met een rechte stang aan een apparaat waar je bijv. biceps en triceps ook mee traint

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X