Er is al een hoop goeds gezegd, maar toch voel ik de BOR zoals bij SL (is gewoon een pendlay row volgens mij) toch ook flink laag in me rug en niet enkel in me bovenrug.
Barbell row vs t-bar row
Collapse
X
-
Zal er komende training eens op letten inderdaad, zeker wat betreft bovenarmen. T-bar voelt effectiever aan zoals ik het nu doe. Waarom is bor trouwens zoveel populairder onder de grotere compounds? Je ziet het iig in de meeste basic lift schema's terug en vrijwel nooit een t-barBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ligt vooral aan de houding van je schouders en de baan van je ellebogen.
zonder gewicht aan de stang kan ik mijn hele rug precies voelen waar ik wil en kan ik al een pomp krijgen voordat er uberhaupt gewicht aan hangt.
ik doe ze allebei,maar wel om verschillende redenen.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostLigt vooral aan de houding van je schouders en de baan van je ellebogen.
zonder gewicht aan de stang kan ik mijn hele rug precies voelen waar ik wil en kan ik al een pomp krijgen voordat er uberhaupt gewicht aan hangt.
ik doe ze allebei,maar wel om verschillende redenen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostWelke redenen? Blijft toch een beetje een pitfall voor me, techniek perfectioneren. Lastig zonder competente maatjes in de gymI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
ZYZZ trolling on chatroulette - YouTube
test levels through the roooffff.
My jimmies are eternal - YouTube
gnight."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Ha ha ha ... dat moet ik zien! Nocerino en pescatore die heel geconcentreerd samen bankdrukken, squatten en natuurlijk T-bar rows doen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
om even op de row vergelijking terug te komen,
Ver voorover (pendlay) is dus meer focus op rhomboids en upper back (traps) met ellebogen naar buiten.
Onder hoek met ellebogen naar achter is meer lower lats.
Dan neem ik aan dat het verschil in houding en armen zoals hierboven onderscheiden ook toe te passen is op dumbell rows right?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment