Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Probeer eens een meadow row met je elleboog iets naar buiten.
Onderkant lats zullen op springen staan!
Gaan we ff opzoeken. Ik doe ook al chins als assists bij SL dus lats zou goed moeten zitten, die techniek ben ik overigens wel tevreden over sinds kort.
Beide oefeningen zijn ok. Ik gebruik beiden op verschillende dagen. Ik hanteer een UB LB schema van 4 dagen. waarvan de helft op kracht gericht dus max 5 reps en de andere helft 8-12. Vind zelf de T-Bars geschikter voor de massa dag, omdat naarmate je de bar verder lift de kracht die nodig is om het gewicht te liften lager wordt en juist dat bovenste stukje ben je minder sterk. Met T-bars kan ik dus zwaarder laden door de hele range of motion dan bij bent over rows omdat als ik de vorm bij bent over rows perfect wil houden ook boven in, ik het gewicht omlaag moet gooien en ik onderin dus niet zo hard werk als ik zou kunnen werken.
Daarnaast pak sta ik met de tbar rows iets rechter op en pak ik hem smaller dan bij BORs en resulteert dit in een dikkere pomp boven/binnenkant rug.
Bij BORs voel ik dan weer meer mijn hele rug goed werken en voel ik dat ik goed de zwakker delen van mijn rug zwaarder belast en zo mijn rug meer in evenwicht breng.
Beide oefeneningen zijn naar mijn mening een must en hebben hun eigen kwaliteit.
"The only thing worse than failing is not trying."
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment