Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zei stiff leg deadlift, maar eigenlijk bedoelde ik romanian deadlift. Het verschil tussen deze 2 is dat je bij de romanian deadlift je rug recht houdt.
Je voeten kan je het beste dicht bij elkaar houden, knieën licht gebogen gedurende de hele oefening. Probeer echt vanuit je heup te tillen, zodat je echt je hamstrings voelt.
Het is een verschrikkelijk goede oefening voor de hamstrings. Je kan wel flinke spierpijn hebben in het begin omdat ze aardig opgerekt worden.
dead lift is wel een oefening die je goed moet uitvoeren hoor daar kan een hele hoop mee fout gaan en krijg je later last van je rug ed.
is voornamelijk voor je onderrug en als 2de voor je ham's
de oef. voor hams is en blijft op de 1st plaats toch de curl's ze schelen niet veel van elkaar maar toch
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment