Filmpjes van mijn trainingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Daniel4you View Post
    Jij als ''ervaren'' bodybuilder kan dat misschien veel beter uitleggen. Jij bent al kennelijk zo gevorderd om wel even te laten weten hoe de vork in de steel zit.
    Hij traint in ieder geval zijn onderlichaam...

Verder gaat het er meer om dat hij (en ik ook) het idee heeft dat je naar complimentjes aan het vissen bent. Anders post je toch nooit zulke video's? Het is niet dat dat apparaat zo uitzonderlijk is, dat we ons niet in kunnen beelden hoe iemand daarmee traint. Dit komt heel narcistisch over en dat is een hele nare eigenschap.
    Ik doe een gok

Comment

Ik geef dan als advies om zelf niet te snel dingen te suggereren en conclusies te trekken aan de hand van de dingen die ik plaats terwijl je daar nog geen weet van hebt. Daar heeft (ook) niemand wat aan.

Comment

Ik geef dan als advies om zelf niet te snel dingen te suggereren en conclusies te trekken aan de hand van de dingen die ik plaats terwijl je daar nog geen weet van hebt. Daar heeft (ook) niemand wat aan.
        Als dit geen narcisme is, wat is het dan wel?
        Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
          Als dit geen narcisme is, wat is het dan wel?
          Ik meen me te herinneren dat er ''mensen'' hier zijn die wel nieuwsgierig waren naar mijn uitvoering van trainingen. (althans in het verleden wel) Enfin, je hoeft er ook niet naar te kijken als het je niet interesseert, maar houd dan ook je commentaar voor je.

Comment

Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
              Popcorn? Wat dacht je van een broodje bakpao erbij? :P

Comment

Waarom draai je de polsen zo bij flies?

Comment

Popcorn? Wat dacht je van een broodje bakpao erbij? :P
                  Haha zelfspot, mooi
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

In andere topics van daniel zijn al tig andere members die geprobeerd hebben hem te helpen, of van informatie te voorzien. Hij voelt zich snel aangevallen en ziet het allemaal snel negatief. Dus doe geen moeite.

En mr daniel kun je lekker arrogant tegen aktito gaan doen. De beste kerel heeft het beste voor met iedereen, geeft info en niemand hier heeft problemen met hem.
                    Mind is everything.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Waarom draai je de polsen zo bij flies?
                      Moet je kijken hoe die de dumbels vast houd, schrapend langs zijn pols. Gaat toch nergens over dit.
                      Mind is everything.

Comment

als je alleen maar flys doet snap ik wel waarom je chest zo is

Comment

Originally posted by resike View Post
                          In andere topics van daniel zijn al tig andere members die geprobeerd hebben hem te helpen, of van informatie te voorzien. Hij voelt zich snel aangevallen en ziet het allemaal snel negatief. Dus doe geen moeite.

En mr daniel kun je lekker arrogant tegen aktito gaan doen. De beste kerel heeft het beste voor met iedereen, geeft info en niemand hier heeft problemen met hem.
                          Zijn persoonlijke benadering naar mij toe staat me niet aan. Ik ben van mezelf erg vriendelijk en begripvol, maar als me iets niet aanstaat zeg ik dat. Daarnaast over arrogant gesproken: misschien moet je even terug lezen over bepaalde verwoordingen die er geplaatst zijn van hem, bijv. de opmerking: ''wil je laten zien hoe het moet voor beginners'' Wil hij dus suggereren dat ik een beginner ben. Nee, dat zijn erg vriendelijke uitspraken hoor.... En dat vind jij niet arrogant? Vind het behoorlijk arrogante opmerking.
                          En de reden van de draai van die dumbells is, omdat je dan extra de b.spieren nog aanspant. Doe het maar is, dan voel je het vanzelf, kereltje.

Comment

Originally posted by Sbrh View Post
                            als je alleen maar flys doet snap ik wel waarom je chest zo is
                            Nee, natuurlijk doe ik niet alleen flyes. Ik doe 5 borst oefeningen.

Comment

Goeie kop hoeveel skullcrushers heb je daarvoor moeten doen?

Groeten van babs en siebel
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                                Goeie kop hoeveel skullcrushers heb je daarvoor moeten doen?

Groeten van babs en siebel
                                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X