Ik heb nooit een spotter en spot nooit. Je hebt ook geen spotter nodig, behalve als je echt tot de max gaat. Als je een beetje verstandig bent doe je dit niet te vaak op de zwaardere oefeningen (ook gelijk de enigste oefeningen waar je een spotter nodig hebt) omdat je dan gelijk voor een periode erna niet meer zwaar kan gaan.. Te vaak tot falen op zware basisoefeningen is onnodig en erg blessuregevoelig. Als je dan wat laatste reps eruit wilt persen voeg dan isolatie toe, dan heb je ook geen spotter nodig..
spotten / helpen
Collapse
X
-
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
-
Originally posted by skillful058 View PostIk ga niet tot falen maar gewoon tot het gaatje #nohomo en dan is een spotter er bij wel fijn.. Het is 9/10 keer niet nodig maar wel handig voor als het een keer voorkomt dat je het zelf niet meer kan
Comment
-
Ik heb constant twee spotters bij het benchen en squatten
Op m'n rek verstelbare steunen gemaakt die net onder de onderste positie van m'n bench en squat zitten"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostZoals je beschrijft ga je wel degelijk tot fail.the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Originally posted by skillful058 View PostJe zal ongetwijfeld gelijk hebben hoor en ik wil niet koppig lijken maar waarom heet het fail als je niet faaltIk heis dat ding toch nog zelfstandig omhoog de laatste rep
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
6 dagen geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-