Stiff leg deadlift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Pallas, ik vind dat een lastige omdat er zoveel tegenspraak is. De ene vindt dat dichter bij het lichaam juist de rug beschermd (ook mijn gevoel), de andere juist verder van, omdat er dan minder spanning op je onderrug zou staan. Lastig.

Comment

@Ruhl, als ik het filmpje van Phil Heath bekijk, dan trekt zijn rug ook bol. Dat geeft mij vooral nog wat meer verwarring over de juist vorm :-)

Comment

Originally posted by Sjaaksimonse View Post
        @Ruhl, als ik het filmpje van Phil Heath bekijk, dan trekt zijn rug ook bol. Dat geeft mij vooral nog wat meer verwarring over de juist vorm :-)

Zijn onderrug niet daar draait het om

Comment

@diasog, dat vraag ik me sterk af als ik zijn rug op de onderste stand zie. Maar tsja, hij is bepaald geen beginner hè :-)

Comment

Originally posted by Sjaaksimonse View Post
            @diasog, dat vraag ik me sterk af als ik zijn rug op de onderste stand zie. Maar tsja, hij is bepaald geen beginner hè :-)
            Dat wilt niks zeggen,de pro's trainen niet altijd 'zoals het hoort'.
            Lee Priest had daar leuke filmpjes over:

Bodybuilder Lee Priest training on Ironmaster Cable Attachment - YouTube

Lee Priest doing Seated Rows on Ironmaster IM2000 Smith Machine - YouTube
            Last edited by rain; 07-05-2014, 18:45.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

De pro's zitten ook nokkie vol
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Eens Rainman, maar als het slecht voor zijn rug zou zijn, zou hij daar toch inmiddels flink last van hebben lijkt me.

Comment

Tja "mijn opa rookte ook en kreeg geen longkanker" daar zou ik niet uit deduceren dat roken geen kwaad kan.

Comment

Als je de SLDL in je onderrug voelt, pak je het vaak gewoon te zwaar. Gewoon wat minder gewicht pakken en zakken tot je lekkere spanning op je hamstrings voelt. Is even wennen omdat je die oefening met een andere mindset (of hoe je het ook wilt noemen) traint
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X