Blesure ? door Schouder dummel press ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blesure ? door Schouder dummel press ?

    Hallo

    Ik had vandaag getraind smorgen. en ik had me lekker opgewarmt enzo biceps en triceps . en toen zal ik schouder dummel press doen.

    Ik begoen met 14 kg per dummel gewoon 20 keer warm up !
    En ik eindig bij 40 kg per dummels 10 keer. Maar me nek werd helemaal stijf !

    Ik kon 3 week terug 40 kg perdummels maar 2 keer ofzo want ik kreeg ze zelf eerst niet zo omhoog Maar door de creatinne wel Ik doe dat met een makkie en ik pak ze gewoon beet en smijt ze gewoon in de lucht .
    en bankdrukken zit ik nu op 140 kg 5 keer dus het gaat beter door de creatinne en ik eet nog steeds dagenlijks frituur
    en dat met creatinne

    Maar kan iemand mij vertellen waarom ik stijve nek krijg ? Doet super pijnelijk Help !

  • #2
    Hm, eerst en vooral, ik geloof er niets van. 5x140kg bp?
    Zeker niet als je denkt dat dat door creatine komt. Creatine gains zijn minimaal.
    Misschien eet je magische frikandellen?

    Serieus antwoord: shoulder press ga je te zwaar en je blokkeert je hele bovenlichaam. De spanning die je op je nek zet is daardoor te groot. Ga wat lichter en let er eens op welke spiergroepen je gebruikt. Focus erop om zoveel mogelijk op je delts te duwen en minder vanuit je rug.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Theodore Rex View Post
      Hm, eerst en vooral, ik geloof er niets van. 5x140kg bp?
      Zeker niet als je denkt dat dat door creatine komt. Creatine gains zijn minimaal.
      Misschien eet je magische frikandellen?
      Ik krijg het vermoeden dat hij tegen alle adviezen in alsnog is gaan kuren...
      Ik doe een gok

      Comment


      • #4
        Originally posted by Theodore Rex View Post
        Hm, eerst en vooral, ik geloof er niets van. 5x140kg bp?
        Zeker niet als je denkt dat dat door creatine komt. Creatine gains zijn minimaal.
        Misschien eet je magische frikandellen?

        Serieus antwoord: shoulder press ga je te zwaar en je blokkeert je hele bovenlichaam. De spanning die je op je nek zet is daardoor te groot. Ga wat lichter en let er eens op welke spiergroepen je gebruikt. Focus erop om zoveel mogelijk op je delts te duwen en minder vanuit je rug.
        Ik heb filmpjes van hem gezien en hij flikt t wel op de BP. Zoals pren zegt zou het idd wel eens kunnen dat hij toch is gaan kuren.

        @boyka das lang geleden! Waar was je al die tijd en wat voor wonder creatine gebruik je?
        Mangs wa, aait nich

        Comment


        • #5
          Dat hij een paar herhalingen vooruit is gegaan in een (paar) maand(en) is zo gek nog niet volgens mij , hoef je niet voor te kuren.
          Kracht had hij al!

          Last van je nek heeft te maken met je uitvoering , rustig aan joh boyka , met minder gewicht train je waarschijnlijk je schouders nog beter ook als ik het zo hoor!

          Comment


          • #6
            Het zijn geen maanden Lethal, zo te lezen 8 reps in 3 weken

            Maar goed, ik denk niet dat hij aan het kuren is geslagen. Boyka heeft aardig wat talent, ik denk dat hij met de juiste begeleiding ver kan komen. Als je ziet hoe ver hij het zelf al met beperkte kennis heeft geschopt...


            Boyka:

            Heb je er nog steeds last van? Kan natuurlijk van alles zijn, misschien iets om je helemaal geen zorgen over te maken. Even net een verkeerde beweging op het verkeerde moment.. of een krampje ofzo. Wil je het zeker weten? Film je uitvoering dan even.

            Comment


            • #7
              Ik heb niet gekuurd . alleen ik drink super veel vocht nu en ik eet smorgens 4 frikandellen met patat. vandaag deed ik aardapels met zigeuner snitsels door heen
              Maar mensen ik heb nieuwe filmpjes gemaakt correcte uitvoeren trouwens
              En de creatinne potje is bijna leeg
              Ik zal de filmpjes hier opzetten

              Nou me nek is zo wat over gelukkig

              Comment


              • #8
                https://www.youtube.com/watch?v=t8yx...ature=youtu.be

                Mijn nieuwe filmpje vandaag Gemaakt !!!! Super netjes ? 140 kg

                Comment


                • #9
                  En 110 kg 10 keer snel Makkie :P Als ik wil kan ik wel over 15 herhalings halen :P

                  https://www.youtube.com/watch?v=pRMJ...ature=youtu.be

                  Comment


                  • #10
                    Ik ben gestopt met eiwitten eten . Werd zo misserlijk van. geef mij maar hamburgers op brood en frikandellen ! soory hoor maar schoon eten is zoo smerig en gestresst.

                    Comment


                    • #11
                      Hehehe ik blijf het mooi vinden hoe je eet waar je zin in hebt en gewoon meer drukt dan 99% van dit forum waaronder mezelf.
                      In adaptation we trust

                      Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

                      Mijn trainingslog

                      Comment


                      • #12
                        Heb je wel is vaker last van je nek gehad trouwens zoals je dat nou had ?

                        Hoe gaat het met je wedstrijd ideeën ?
                        Ben je daar nog mee bezig ?

                        S' ochtends al aan de frituur , dat is niet voor iedereen weg gelegd..
                        Moet er zelf niet aan denken

                        Comment


                        • #13
                          zo hey boyka, lekker bezig hoor! heel knap allemaal! maar zoals Lethal zegt zou ik het ook echt niet door mn strot krijgen!
                          Mangs wa, aait nich

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Iguana View Post
                            Hehehe ik blijf het mooi vinden hoe je eet waar je zin in hebt en gewoon meer drukt dan 99% van dit forum waaronder mezelf.

                            Zeker weten!
                            Echt een natuurtalent,maar zo bliven eten is niet goed natuurlijk.
                            Dat is vragen om -lichamelijke-problemen op langere termijn.
                            DIVIDE ET IMPERA

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by rain View Post
                              Zeker weten!
                              Echt een natuurtalent,maar zo bliven eten is niet goed natuurlijk.
                              Dat is vragen om -lichamelijke-problemen op langere termijn.
                              Tevens mijn idee, al helemaal als je ook gelezen hebt hoelang hij met de olie in de pan doet zoals laatst door hem geschreven is.
                              Toch kan hij veel verder komen als zijn maaltijden wat meer afgestemd zouden zijn.
                              Net als die kerel met zn broodjes (ben ff zn naam kwijt, sorry) die keek ook nergens naar...

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X