Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (punani @ Aug. 10 2005,13:48)]gister voor het eerst voor gewoon gebankt. 110x6 neer gezet duss zware dumbel preshen doen om je bank te vergroten
Thums up dude!
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Heb vorige week met krachttraing nog wel 10x160kg gedrukt dus kracht zit er nog wel. Was omdat er een gozer met een grote bek liep die met kromme rug 1x 150kg pakte...
#### 10x160 op zon moment wat zul je je dan goed voelen hehehe..
En die gozer met die 1x150 hehe hoelullig ik zou me met 1x150 zwaar de man voelen en dan zo geownt worden wat zal dat pijn doen.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
hetzelfde systeem 10 8 6 6 heb ik ook gedaan voor de triceps..
en wil k zo ook voor biceps en rug gegaan doen.. wat vinden jullie hier van??.. moet k mss van 60 70 maken??..
Citaat[/b] (Iguana @ Aug. 11 2005,15:03)] #### 10x160 op zon moment wat zul je je dan goed voelen hehehe..
En die gozer met die 1x150 hehe hoelullig ik zou me met 1x150 zwaar de man voelen en dan zo geownt worden wat zal dat pijn doen.
Voelde zich vandaag nog een lulletje...
Was overigens alleen maar omdat het een arrogante zak met een grote bek is. Zal nooit iemand 'belachelijk' maken die minder pakt maar wel zijn/haar best doet!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment