Squat , leg press

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (diet4ever @ Apr. 08 2003,22:06)]legpress met je voeten tegen elkaar aan zodat je nog eens extra de buiten kant van je benen traint.
    Diet, verleden week voor het eerst geprobeerd, ik heb 2 dagen nodig gehad om te herstellen. Vanavond weer gedaan en moet je zeggen dat ik ze nu al enorm voel
    Deze keer ging het al beter maar wat is dat een lekkere oefening.

Grtzzzzz Ax
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Axor B. @ Apr. 15 2003,22:35)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (diet4ever @ Apr. 08 2003,22:06)]legpress met je voeten tegen elkaar aan zodat je nog eens extra de buiten kant van je benen traint.
      Diet, verleden week voor het eerst geprobeerd, ik heb 2 dagen nodig gehad om te herstellen. Vanavond weer gedaan en moet je zeggen dat ik ze nu al enorm voel  
      Deze keer ging het al beter maar wat is dat een lekkere oefening.

Grtzzzzz Ax  
      Vandaag is het voor mij ook weer benendag, vind dat altijd de leukste dag van de week Na het trainen kan ik bijna niet meer op m'n benen staan. Ik heb ook minstens 2 dagen nodig om te herstellen.

Probeer ook eens die legpress met 1 been, dan weet je echt niet wat je overkomt.
      What's the difference between your wife and your gear?
      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
      I also love them both, and can't live without them.

Comment

Vandaag zit r gelukkig leven in mijn benen vergeleken met verleden week. Deze keer kan ik me eindelijk voortbewegen zonder hulp van mijn rollator

Grtzzzzzzzz Ax
        DUM SPIRI SPERO

Comment

En toch is het lekker om benen getraind te hebben

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 16 2003,16:07)]En toch is het lekker om benen getraind te hebben
            Benendag vind ik altijd super! Snap ook niet dat er mensen zijn die geen benen trainen. Al is het in mijn geval wel moeilijk om massa te krijgen

Grtzzzzzz Ax
            DUM SPIRI SPERO

Comment

Is het jullie ook opgevallen dat het altijd diegene die klagen dat ze geen vooruitgang meer maken, ook precies diegene zijn die nooit benen trainen. Waar ik train lopen dus een aantal van dat soort gasten (zeg maar gastjes) rond, en blijven maar klagen dat na 5 jaar trainen ze nog steeds niet meer dan 90KG kunnen bankdrukken Je kunt het ze maar niet aan hun verstand brengen dat je geen groot en sterk huis kunt bouwen zonder een sterke fundering.

Hee Axor: kan ik die rollator van je lenen?? heb vandaag benen gedaan, en zit dus echt nu helemaal vast.
              What's the difference between your wife and your gear?
              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
              I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (diet4ever @ Apr. 16 2003,23:31)]Is het jullie ook opgevallen dat het altijd diegene die klagen dat ze geen vooruitgang meer maken, ook precies diegene zijn die nooit benen trainen. Waar ik train lopen dus een aantal van dat soort gasten (zeg maar gastjes) rond, en blijven maar klagen dat na 5 jaar trainen ze nog steeds niet meer dan 90KG kunnen bankdrukken  Je kunt het ze maar niet aan hun verstand brengen dat je geen groot en sterk huis kunt bouwen zonder een sterke fundering.

Hee Axor: kan ik die rollator van je lenen?? heb vandaag benen gedaan, en zit dus echt nu helemaal vast.  
                Daar geloof ik ook in Diet, als je je benen niet echt traint dan zal de rest ook stagneren. Zal eens wat "wetenschappelijk" onderbouwd materiaal daar over gaan zoeken.

De rollator is onderweg

Grtzzzz Ax
                DUM SPIRI SPERO

Comment

Ik heb vandaag ook maar even die squat geprobeerd met barbell... Even hulp erbij geroepen. Keken de mannen mij raar aan. Maar goed ik dus eerst even met dat smith apparaat (op aanwijzing), beetje gewicht erop en ging aardig. Maar ik wil ook los zoals je ziet in alle bladen, nou je moest ze zien kijken, net of ik gestoord was.
                  Maar ik wilde dat en dus met hulp van de trainer het gaan proberen. Eerst leeg, best raar en ging goed, maar ja met lege stang had ik het gevoel dat ik niets deed. Dus maar wat gewicht erop, beetje wankelen maar ging goed...

Maar waarom keken ze me nu raar aan, blijkt dat er geen 1 vrouw dat ooit heeft gedaan bij ons op de sportschool en dat er ook maar weinig mannen die oefening doen.

Comment

jij bent nog laat op Purple......

En beviel de squat? morgen spierpijn?

Kwam toevallig nog een heel ander artikeltje van je tegen op een andere site, waar je meer van je zelf verteld

DUM SPIRI SPERO

Comment

Beviel prima, maar was even om uit te proberen moet nog beetje met evenwicht knoeien. Had niet veel gewicht erop en morgen ga ik hem wel even echt doen...

Welke site dan...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Purple @ Apr. 17 2003,02:13)]Welke site dan...
                        CU2
                        DUM SPIRI SPERO

Comment

Leuk he, moet wat als je je verveeld.

Maar wat doe jij daar???

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Purple @ Apr. 17 2003,02:16)]Leuk he, moet wat als je je verveeld.

Maar wat doe jij daar???
                            ja ja ja , jij en vervelen

Wat ik daar moest? ik had nog nooit van die site gehoord maar kwam er met toeval op en je naam "Purple" viel me op
                            DUM SPIRI SPERO

Comment

Ach ja... het is weleens grappig.

Comment

zo leer je eens iemand van de andere kant "kennen"  

DUM SPIRI SPERO

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X