Platte buik...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Platte buik...

Ik heb wat zitten rondzoeken wat de beste methodes zijn voor een "platte" buik te verkrijgen.. Ik heb een buikje die een beetje naar buiten puilt.
    Hele dagen sit ups doen helpt wel, maar als je sit ups doet, duw je eigenlijk uw buik naar voor.. ( denk ik toch )
    Nu heb ik iets gelezen over yoga pilates ofzo, deze laat u een strakkere en plattere buik verkrijgen door vele stretch en rek oefening.

Nu wil ik vragen als er daar iemand meer van weet..

Grtz

Het zal toch vooral aan de voeding liggen. Als je sit ups doet kan je een strakkere buik krijgen maar als je een dikkere buik hebt door vet zal je dit niet zien. Ik zou zeggen: zorg voor een goed passend schema. Mijn broer doet aan dieet maar hij valt niet veel VET af maar meer water en spier, je moet daarmee uitkijken. Ik heb alleen mijn eetgewoonte aangepast naar een precies voor mij fijne maaltijden en eetgewoonten, dat vind ik beter. je moet soms serieus uitkijken met die dieeten die kunnen veel verslechteren. Ik zou als ik jou was naar een sportschool gaan, lekker cardio training doen, wat buikspier training (zo min mogelijk zeibuikspier, lijk je dikker door) en gewoon samen met mensen die daar werken dat uitvogelen en je komt er vanzelf.

Comment

Originally posted by Dealer
      Het zal toch vooral aan de voeding liggen. Als je sit ups doet kan je een strakkere buik krijgen maar als je een dikkere buik hebt door vet zal je dit niet zien. Ik zou zeggen: zorg voor een goed passend schema. Mijn broer doet aan dieet maar hij valt niet veel VET af maar meer water en spier, je moet daarmee uitkijken. Ik heb alleen mijn eetgewoonte aangepast naar een precies voor mij fijne maaltijden en eetgewoonten, dat vind ik beter. je moet soms serieus uitkijken met die dieeten die kunnen veel verslechteren. Ik zou als ik jou was naar een sportschool gaan, lekker cardio training doen, wat buikspier training (zo min mogelijk zeibuikspier, lijk je dikker door) en gewoon samen met mensen die daar werken dat uitvogelen en je komt er vanzelf.
      Thx, het is op de sportschool dat ze me gezegt hebben dat je door situps eigenlijk je buikspieren naar voor laat uitkomen, maar wss heeft het veel te maken met het laagje vet dat erop ligt, wintervet zeg maar
      Ik zal strax mijn eetschema posten, hopelijk neem je dan eens een kijkje.

Grtz

Comment

nou volgens mij liggen je buikspieren over je ingewanden heen dus als je deze sterk maakt en flink traind houden ze alles netjes op zijn plaats
        Who's the Chef

Comment

buikje

je moet zekker doorgaan met buik oefeningen,wat denk ik belangrijk is om te gaan cardio,en en dan met een hart slag meter onder de 140 te blijven want dan verbrand je het meeste vet.
          en uiteraard op je eten letten weing koolhydraaden eten,veel water drinken de hele dag door dat help ook tegen de honger.
          Het zal best wel wat tijd nodig hebben maar blijf doorzetten dan komt het vast goed.

sucses

Comment

Een buik dat uitpuilt door vet krijg je maar op 1 manier plat en dat is met cardio (vet verbranden dus).

Comment

Je zou naast dieet en cardio ook als oefening de stomach vacuum kunnen proberen.

Zie link: http://www.bodybuilding.com/fun/ms-fit5.htm

Comment

Werkt dit voor jou melkdrinker?

Comment

Er staat onder die link dat je moet uitademen en je buik moet intrekken. Mag je pas weer na die X-aantal seconden inademen, dan weer uitademen, buik intrekken, enz ?

Comment

als het om een uitpuilende buik gaat. en dus niet een vette buik. kan je volgens mij het beste je schuine buikspieren trainen. zodra die sterker worden houden ze je buikje meer naar binnen.
                    I'm not fat, I'm just big boned

Comment

ik heb voor mijn onderbuik pilatus en werkt goed voor me...................
                      ben aanzienlijk strakker geworden, en omdat ik alleen maar prive oefeningen heb gehad voor mijn zones waar ik het voor kon gebruiken, want de rest was niet van toepassing gebruik ik de dingen veel in mijn training................................
                      goeie training is a way of life

Comment

Originally posted by wendynr1
                        ik heb voor mijn onderbuik pilatus en werkt goed voor me...................
                        ben aanzienlijk strakker geworden, en omdat ik alleen maar prive oefeningen heb gehad voor mijn zones waar ik het voor kon gebruiken, want de rest was niet van toepassing gebruik ik de dingen veel in mijn training................................
                        Wat is dat pilatus?
                        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by Haagschemarco
                          Wat is dat pilatus?
                          pilatus is een intensieve training waarbij je je diepliggende spieren gebruikt, het zijn grondoefeningen die je ook in je training kan aanpassen, door meerdere spieren tegelijk aan te spannen in een oefening is het vrij zwaar om te doen, maar er zijn weinig mannen en denk ook niet dat het iets voor de jongens hier is, je word er strakker en leniger van, snel resultaat voor vrouwen....................

Comment

pilatus komt nog uit de oorlog toen de heer pilatus in een concentratiekamp zat kreeg hij weinig eten en had zwaar werk,
                            en aangezien hij zijn lijf goed moest houden had hij een training ontwikkeld waarmee hij zonder apparatuur zijn lichaam kon doen, dat is naar de wetenschap van vandaag de dag een beetje aangepast maar werkt nog steeds................

Comment

Ola nog wat geschiedenisles erbij, dat kan alleen op Bodynet.
                              Thx sista

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X