Benen trainen belangrijk ofniet ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tuurlijk je wilt toch geen sateprikkers

Comment

Als je echt serieus gaat body builden zullen binnen de kortste keren je benen behoorlijk achter gaan lopen. Er zijn zo veel mensen die zeggen van "O, ik voetbal, dus ik hoef geen benen te trainen".
      Ik vind dat onzin. Je traint heel je lichaam om alles in balans te houden. Als je benen niet binnenkort achter gaan liggen, train je of niet hard genoeg of op de verkeerde manier (mits je doel is HUGE te worden).

Benen kunnen nooit groot genoeg zijn.
      Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

BENEN TRAINEN IS ONTZETTEND BELANGRIJK

ten 1e, je lichaam verlangt naar goede verhoudingen.

ten 2e, je benen zijn zowat de grootste spiergroep die je hebt in je lichaam, als je deze niet traint, zal je bovenlichaam ook niet echt manifiek gaan worden. wederom omdat je lichaam verlangt naar verhoudingen.

ten 3e. hoe meer je je benen traint, hoe meer groeihormoon er in je lichaam gaat komen. oftewel, hoe meer groeiproces je mee zal maken !

train die sate prikkers

Comment

Maar wat als je bijvoorbeeld niet je benen echt traint met gewichten, maar dmv cardio? ( spinning en hardlopen ) spinning doe ik 2 x per week, train verder mijn benen niet, terwijl ik de rest van de spiergroepen wel 2 x per week probeer te pakken ( borst/triceps - rug/biceps - schouders )

Comment

Originally posted by Fearless
            Maar wat als je bijvoorbeeld niet je benen echt traint met gewichten, maar dmv cardio? ( spinning en hardlopen ) spinning doe ik 2 x per week, train verder mijn benen niet, terwijl ik de rest van de spiergroepen wel 2 x per week probeer te pakken ( borst/triceps - rug/biceps - schouders )
            van spinning krijg je huge legs. ronnie coleman spint ook altijd 2x in de week ipv van leg workout.. werkt goed bij bij hem dus ik zal ook niet me benen trainen...

kerel geen smoesjes verzinnen gewoon squaten

Comment

Originally posted by punani
              geen smoesjes verzinnen gewoon squaten
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by John87
                Met fullsquaten kom je al een heel eind.
                Maar niet ver genoeg

Comment

Originally posted by Fearless
                  Kuiten kunnen goed reageren op aerobe inspanningen maar voor quads en hams is het ....

Comment

Originally posted by Exige
                    Als je echt serieus gaat body builden zullen binnen de kortste keren je benen behoorlijk achter gaan lopen. Er zijn zo veel mensen die zeggen van "O, ik voetbal, dus ik hoef geen benen te trainen".
                    Ik vind dat onzin. Je traint heel je lichaam om alles in balans te houden.
                    en voetballers die fanatiek willen body builden zullen een keuze moeten maken. ik voetbal zelf ook en als ik 2 x per week train (voetbal) kan ik geen been training doen. daarmee belast ik mijn spieren te veel mee.
                    wel heb ik al aardig gespierde benen (voor iemand die zijn benen niet traint) maar voor body building zou het veel te weinig zijn.
                    dus voor een goed geproportioneerd lichaam is het trainen van de benen net zo belangrijk als het trainen van de andere spiergroepen.
                    gr

Comment

als je benen traint krijg je ook meer massa over het geheel? Dus dat al je spieren sneller groeien?

Comment

Haha sommige reakties hier bv spinnen leidt tot monsterbenen whahaha..
                        Het antwoord is simpel een boom zal nooit dikke takken krijgen zonder een dikke stam dus je moet benen wel trainen wil je overall groeien..
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik hoor een aantal mensen reageren met het woord Saté-prikker, of stelten.. iets in die richting.. zoals onze topic starter aangeeft, hij heeft al behoorlijk gespierde benen door het voetballen..niet alle voetballers hebben heel gespierde benen.. maar wel meer dan de helft gok ik zo.. zelf heb ik ook gehad dat ik niet in verhouding stond.. plat bovenlichaam en gespierde benen.. is ook geen gezicht... in dat geval kun je naar mijn mening beter eerst een tijdje je bovenlichaam trainen.. naar een paar maanden ben je (denk ik) al in verhouding.. zo was het bij mij wel.. Ik train mijn benen nu ook niet tot nauwelijks, en train mijn bovenlichaam nu 7 maanden.. het klopt nu redelijk.. opzich nog snel ingelopen, 7 maanden bovenlichaamtraining ten opzichte van 16 jaar voetbal ( ben nu 20) .
                          of je met voetballen gespierde benen krijgt,. beetje massa, hangt ook erg af van je positie/funktie in het veld.. misschien kun je een paar foto;s op het forum zetten.. kunnen we zeggen of het wel of niet nodig is om benen te trainen.. is bij voetballers een moeilijke kwestie..

Comment

kerel ik als ik de fotos van me voetbal tijd had zal ik zou ik ze posten. ook ik had al "gespierde" benen.Maar niet te vergelijken met wat ik nu heb(en nog missen ze massa) maar dat kun je niet vergelijken met de spieren die een bodybuilder heeft op ze bovenlichaam. dus daarom heb je wel degelijk sateprikkers als je alleen voetbal doet en geen kracht training doet.

Comment

Originally posted by punani
                              dus daarom heb je wel degelijk sateprikkers als je alleen voetbal doet en geen kracht training doet.
                              Iedereen die zoekt wel een rede om niet de benen te hoeven trainen he Een maat van me ook, heb het al 100 keer verteld maar hij vertikt het, over 3-4 jaar zullen we nog eens kijken wie er de echte man is
                              It is not strength but desire which moves us

Comment

ik train ze een beetje.. maar 2 x per week voetballen kun je denk ik echt nog wel 2x per week beentrainen bij doen joh... zo veel hoeven je benen nou ook weer niet te herstellen volgens mij hoor na een goede nachtrust is echtwel het meeste hersteld.
                                on the road to get huge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X