Benen trainen belangrijk ofniet ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een beentraining laat je voelen dat je leeft, stang klaarleggen, schijven opschuiven , kotsbakje ernaast en gaan met die herhalingen.

Als je echt op hoog niveau voetbalt , en hiermee bedoel ik als prof voetballer , die mensen hebben serieuse benen, maar ook omdat ze krachttraining doen. Als je bij een clubje speelt voor de fun , of misschien er iets bij verdient moet je niet afkomen met ik speel voetbal en train mijn benen niet, ik speel ook voetbal, zaalvoetbal op het één na hoogste niveau en train mijn benen ook nog altijd, ik train ze nu wel explosiever als vroeger, dus een volledig andere manier van beentraining maar gewoon omdat ik die training ook graag doe.

even of topic ; hebben jullie ook zoveel last van schurende benen in dit warme weer, ik heb er serieuse last dat ze tegen elkaar wrijven

Grtz
    stil growing

Comment

even of topic ; hebben jullie ook zoveel last van schurende benen in dit warme weer, ik heb er serieuse last dat ze tegen elkaar wrijven
      Ja, had ik ook wel eens tijdens het hardlopen. Daarna was het dan behoorlijk gaan irriteren. Tip(tijdens het hardlopen): Broek ophijsen en dan omdubbellen, maar om zo over straat te lopen is ook wel een beetje gay hé , dus nu laat ik het maar zo.

Comment

ik niet ik loop wat wijd met me benen en dan heb ik er geen last van

Comment

Originally posted by punani
          van spinning krijg je huge legs. ronnie coleman spint ook altijd 2x in de week ipv van leg workout.. werkt goed bij bij hem dus ik zal ook niet me benen trainen...

kerel geen smoesjes verzinnen gewoon squaten
          met spinning train je wel zeker je benen hoor
          kan je een paar mooie quads van krijgen
          Who's the Chef

Comment

Yep, en kuiten reageren ook goed op veel licht herhalen, bij mij hebben steps en vechtsport meer effect gehad dan KT (alleen voor kuiten dan he, quads/hams is een ander verhaal)
            Life's what you make it!

Comment

Ik heb zelf een bloedhekel aan beentrainingen, het doet verekte pijn en het is ook de enigste pijn die ik niet goed kan verdragen, maarja gewoon doorzetten hè, je wilt iets of je wilt het niet. Gewoon doortrainen
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

trainde vroeger altijd fanatiek mijn benen. nu eens per 2 maanden ofzo.

ging een maand geleden paintballen, 5 uur gespeeld en 4 dagen spierpijn.

gewoon benen trainen maar weer.
                I'm not fat, I'm just big boned

Comment

Ik heb geluk, qua kracht kan ik de benen op bijna elke oefening voluit doen :P

Comment

Benen trainen is zeker belangrijk. Wat je zelf zegt, dat het een stimulans voor je bovenlichaam is, is juist. Echt saai!! Snap ik niet. De dag dat ik mijn benen train, doe ik samen met de buikspieren. De training op die dag is ook korter dan normaal. De benen groeien redelijk snel (gewoon 1 a 2 x per week meepaken in je schema) Als je het goed wilt hebben meot je er ook wel wat voor over hebben. Sommige oefeningen voor het bovenlichaam vind ik ook niet altijd even leuk, maar ja het moet wel allemaal kloppen. Hetzelfde geldt voor eten, ik eet ook sommige dingen terwijl ik ze niet lekker vind. Maar ik eet ze toch, omdat ik dat gewoon nodig heb.

Dus, gewoon doen, ondanks dat het saai is.
                    TRAIN HARD, EAT RIGHT, GET BIG !!!!!!!

Comment

Dan weet ik niet wat ik verkeerd doe, ik doe meestal 4 0f 5 oef met benen trainen. 3 sets squad,3sets uitstappen,3 sets legextension,3 stes hamstring en 3 sets kuit bij allen 8-10 herhalingen ga altijd tot de limit!!
                      Maar heb echt altijd zeker 3 to5 dagen fucking spierpijn, Eet goed altijd koohydraten en eiwitten + groente slik vitamine voor sporters.
                      Wat doe ik verkeerd?
                      Help me

Comment

niet zo'n oud topic bumpen kerel maak dan je eigen aan.
                        Gooi je voedingsschema maar ff in een aparrt topic bij dagelijkse voeding
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by snipke View Post
                          Een beentraining laat je voelen dat je leeft, stang klaarleggen, schijven opschuiven , kotsbakje ernaast en gaan met die herhalingen.

Als je echt op hoog niveau voetbalt , en hiermee bedoel ik als prof voetballer , die mensen hebben serieuse benen, maar ook omdat ze krachttraining doen. Als je bij een clubje speelt voor de fun , of misschien er iets bij verdient moet je niet afkomen met ik speel voetbal en train mijn benen niet, ik speel ook voetbal, zaalvoetbal op het één na hoogste niveau en train mijn benen ook nog altijd, ik train ze nu wel explosiever als vroeger, dus een volledig andere manier van beentraining maar gewoon omdat ik die training ook graag doe.

Grtz

Op wat voor manier train jij je benen ne?
                          Ben benieuwd wil ook andre schema voor benen miss heb ik wat aan jou schema

Comment

Ik vind het er simpelweg niet uitzien om je benen niet te trainen, maar ben ook geen fan van het huidige prototype bb-er benen, dat vind ik er ook niet uitzien. Geef mij maar een jaar jaren 60 look bodybuilder qua ub-lb verhouding. Denk dat je al een heel eind komt als je alleen al deadlifts doet als je een hekel hebt aan squatten.
                            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by shredmaster View Post
                              niet zo'n oud topic bumpen kerel maak dan je eigen aan.
                              Gooi je voedingsschema maar ff in een aparrt topic bij dagelijkse voeding
                              idd...

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

deze gozert links traint nooit zijn benen.. werkt wel voor hem zo te zien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X