Borst ( binnenkant )

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst ( binnenkant )

hoe ken je goed de binnekant van je borst traine??? ik doe voor de borst: benchpress
    Incline dumbbell press
    Icline Fly Press
    Flat Hammer press

niet

gewoon benchen/incline en flyes doen dan komt die vanzelf. laag bf helpt ook

Comment

als je deze perse wilt trainen moet je de barbell smaller pakken dan leg je meer de nadruk op je inner chest, flyers is altijd oke, maar is geen isolatie oef die bestaan niet hiervoor,maar cable is het beste...
      Last edited by fiedeldiedo; 12-07-2006, 16:11.
      als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

oke bedankt dus ik gewoon de juiste oefeningen

Comment

Originally posted by fiedeldiedo
          als je deze perse wilt trainen moet je de barbell smal pakken dan leg je meer de nadruk op je inner chest, flyers is altijd oke.
          triceps bro. inner chest is niet te trainen..

Comment

Flat Hammer press [/QUOTE]

wat versta je hier onder?
            Who's the Chef

Comment

Simpel niet want binnenkant borst BESTAAT NIET!

Comment

Originally posted by Santino88
                Simpel niet want binnenkant borst BESTAAT NIET!
                Hoe noem jij dan het gedeelte in het midden van je borst?

Het bestaat wel, maar je kunt het niet trainen d.m.v. een bepaalde oefening. Dit had te maken met de spiervezels die over je gehele borst lopen.
                Als je dus je borst traint, train je je gehele borst. Geen binnenkant, of buitenkant. Het enige onderscheid wat je kan maken is nadruk op bovenkant (incline) en op onderkant (decline). Als je dus gewoon flat traint, dan pak je je gehele borstspier aan. Als je bovenkant borst achterloopt zou je kunnen kiezen om een tijdje incline te doen i.p.v. flat, of beginnen met incline (wanneer je nog het 'verst' bent).

Binnenkant borst groeit bij de meeste personen gewoon wat langzamer, en je kunt er niet met een bepaalde oefening meer de nadruk op leggen. Als je smal pakt train je idd je triceps, ook al voel je misschien eerder je binnnenkant borst.

Comment

Flat Hammer press versta ik onder bankdrukken maar dan gewoon met dumbells

Comment

Originally posted by punani
                    Daarom moet je het ook niet smal maar smaller pakken. Je neemt je gewoonlijke houding aan mits deze uiteraard goed is en dan grijp je de stang iets minder breed. Dus smaller dan dat je het gewoonlijk pakt. Zo leg je idd meer de nadruk op je binnenkant borst. Verwacht geen wonderen. Ik zeg niet voor niets 'meer nadruk'.
                    Last edited by Achilles; 27-06-2006, 16:06.

Comment

Elke oefening belast de spierbanen over de volle lengte...

Een spier kan enkel samentrekken en ontspannen, de borst bestaat uit 2 spieren, je kan enkel 1 van beiden of beiden trainen, geen gebieden op 1 van de 2, een spier contracteert als een geheel.
                      De zg binnenkant oefeningen zijn gewoon oefeningen met een grotere bewegingsuitslag, daardoor verkort de gehele spier meer.

stel je neemt een auto, en maakt daar aan de trekhaak 3 kettingen, eentje recht, eentje schuin naar links, en eentje schuin naar rechts. Dan kan je, als je aan die kettingen trekt, wel bepalen aan welke ketting je meer trekt, maar je kan IN DIE KETTING NIET BEPALEN AAN WELKE SCHAKEL JE MEER TREKT snap je?

sommige mythes blijven echt wel rondhangen...

Comment

Mooi verwoord!

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

jaa is snap nu wel wat je bedoelt ja

Comment

Binnekant borst is idd niet te trainen. Het is genetisch bepaald.Zodra je borstspier begint te groeien, groeit de "binnekant" vanzelf mee. Verder sluit ik me volledig aan bij Santino88.
                            liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Originally posted by punani
                              Daarom moet je het ook niet smal maar smaller pakken. Je neemt je gewoonlijke houding aan mits deze uiteraard goed is en dan grijp je de stang iets minder breed. Dus smaller dan dat je het gewoonlijk pakt. Zo leg je idd meer de nadruk op je binnenkant borst. Verwacht geen wonderen. Ik zeg niet voor niets 'meer nadruk'.

Het is genetisch bepaald.Zodra je borstspier begint te groeien, groeit de "binnekant" vanzelf mee

als je deze perse wilt trainen moet je de barbell smal pakken dan leg je meer de nadruk op je inner chest, flyers is altijd oke

Natuurlijkbedoel ik ook smaller en dat je dan niet de binnenkant isoleerd is logisch dat kan ook niet en daarom ook geen wonderen verwachten, maar het is wel dat je meer spanning brengt op dit deel van de borstspier en dat is toch de achterliggende gedachten.....
                              grt f
                              als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X