Borst ( binnenkant )
Collapse
X
-
kan allemaal zo gezegd worden maar 100 % zeker van zijn doe ik niet...Last edited by fiedeldiedo; 28-06-2006, 13:41.als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
Originally posted by punanideze discussie zal altijd blijven bestaan..
Comment
-
om nog even terug te komen op kan niet de binnenkant trainen moet ik even wat kwijt, ik ben nu de fit show aan het kijken Milos Sarcev Chest training. Deze man is meer dan 20 jaar bb en heel wat jaar pro en traint nu de grote pro's, heeft zijn eigen sportschool waar ook pro's trainen en heeft verschillende dvd's op de markt gebracht... en in deze aflevering legt hij borst uit en benadrukt hij nogmaals dat het wel mogelijk is binnenkant te trainen. En hoe je het correct moet doen, wat beter werkt enz.....
Deze vent zal er dan vast wel geen moer verstand van hebben!!!! Raar dat hij dan zo'n vet lichaam heeft genoeg heeft gepresteerd en de pro's traint. hij zal het dan wel allemaal uit zijn duim zuigen Sorry maar ik geloof hem toch wel.....als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
nee natuurlijk niet maar dat heeft toch niets met techniek te maken, het is algemeen bekend dat bb-er er niet voor uitkomen dat ze as gebruiken dus er over liegen, maar de techniek van het trainen is toch wel een heel ander aspeckt en denk dat hij hier toch wel de waarheid over spreekt maar als je dit van zo'n iemand al niet meer kan aannemen dan kan je niemand meer geloven want dan kan alles wat iedereen zegt wel gelul zijn zo naief ben ik ook weer niet.als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
Originally posted by KeepItRealAls je denkt dat je binnenkant borst kan trainen doe je dat toch gewoon? Lekker close grip benchen, diepe fly's en cable crossovers doen
close grip benchen, diepe fly's hebben minimaal effect op de binnenkant, dat komt omdat het moment op een anderpunt ligt, maar cable heeft meer effect, hier ligt het moment meer aan de binnenzijde...., dus dat wil niet zeggen dat je met cable de binnenkant traint....????
dag mannen ik heb me even iets meer verdiept in dit feit en ben nu ook tot de conclusie gekomen dat jullie helemaal gelijk hebben wat betreft het trainen van de binnenkant borst dit is inderdaad niet mogelijk ik denk ook dat het optisch bedrog is omdat er gebrek aan kennis is bij de gene die het niet weten ( ik was er één van) maar nu snap ik het bedankt voor de pointers.... ik zal niet meer twijfelen over deze discussie.Last edited by fiedeldiedo; 17-07-2006, 14:45.als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -