Borst ( binnenkant )

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je kan de binnenkant het beste trainen door de stang smal te pakken. Het is dan niet zo dat je alleen de binnenkant traint, maar je legt dan de nadruk op de binnenkant. Ik gebruik deze zelf ook en bij mij werkt ie goed, ik had na een paar maanden duidelijk resultaat, maar ik denk dat een laag vetpercentage idd wel belangrijk is.

Comment

ja hoor binnenkant borst kun je heel goed trainen. gewoon met de peckdeck machine. en ook door schuin bank drukken met losse dumbells pak je binnenkant borst
      Last edited by baricade; 10-08-2006, 17:56.

Comment

some kids never learn!
        No Pain No Gain!

Comment

kannie man binnekant borst zoals al eerder gezegd

Comment

haha redelijk irri als iemand gaat reageren zonder het topic te hebben bestudeerd
            Last edited by Samot; 11-08-2006, 20:38.

Comment

[quote=Dealer;357226]kannie man binnekant borst zoals al eerder gezegd[/qu

nee kan dat niet, zul jij dan een mooi kippe borstje hebben .
              moet jij mij ff uitleggen waar de peckdeck voor is dan

Comment

Voor de gehele borst!
                pl log:

Comment

wat een topic weer!

1 keer in de zoveel tijd komt weer weer zo'n binnenkant borst topic. Dan wordt Milos er weer bijgehaald.

Ook al zou het mogelijk zijn om binnekant borst apart aan te pakken (ook al geloof ik daar niet in), dan ga ik me daar pas druk om maken als ik 100kg of meer weeg met een lengte van 1m71 en een vet% van 4%.
                  Als we nu eens eerst fatsoenlijk massa gaan bouwen met z'n allen voordat we hier over verder discusieren? Wat heb je aan een 'goede binnenkant borst' als je nog steeds spagetti armpjes hebt en nog steeds geen fatsoenlijk gewicht kan verwerken op de squat en deadlift?
                  Tegen de tijd dat ik 100+ kg weeg en een sterke vent ben ga ik me pas druk maken om 'binnenkant borst'. (dus dat duurt nog wel een paar decennia).
                  Bezoek ook eens het forum.

Comment

@barricade, peck deck is voor je benen dat weet iedereen!

Comment

Goede post Moob!
                      Is idd een fenomeen vergelijk met 'geen zuivel om droger te worden' door mensen die amper trainen en als het meezit nét weten wat een kcal is...

Comment

baricade, ik weet niet wat voor borst jij hebt maar je doet t duidelijk niet goed-.-

Comment

[QUOTE=baricade;357262]
                          Originally posted by Dealer View Post
                          kannie man binnekant borst zoals al eerder gezegd[/qu

nee kan dat niet, zul jij dan een mooi kippe borstje hebben .
                          moet jij mij ff uitleggen waar de peckdeck voor is dan

peckdeck is voor het trainen van de pectoralis en de voorste schouderspier
                          als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                            Is idd een fenomeen vergelijk met 'geen zuivel om droger te worden' door mensen die amper trainen
                            Hoezo een fenomeen?

Alle bodybuilders die een wedstrijd voorbereiden halen kort voor de wedstrijd zuivel uit hun schema om er nog droger uit te zien.

Ik heb dit nog even nagevraagd bij Anja Timmer en ze bevestigde dit, geen fenomeen dus

Comment

Originally posted by Santino88 View Post
                              Hoezo een fenomeen?

Alle bodybuilders die een wedstrijd voorbereiden halen kort voor de wedstrijd zuivel uit hun schema om er nog droger uit te zien.

Ik heb dit nog even nagevraagd bij Anja Timmer en ze bevestigde dit, geen fenomeen dus
                              Wel ja, een post van ruim 2 weken geleden bekritiseren...
                              Wat Shanasse waarschijnlijk bedoelt, is dat mensen die amper weten hoe te eten of te trainen al roepen dat ze met zuivel stoppen om droog te worden. Dat is onzinnig, tenzij je een wedstrijdbodybuilder bent op weg naar een wedstrijd. Deze doen er zéker verstandig aan doen zuivel uit hun voedingschema te halen, omdat zij immers proberen de laatste druppels vocht en de laatste beetjes vet weg te halen.
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Dat zeg ik toch. (?)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X