Je kan de binnenkant het beste trainen door de stang smal te pakken. Het is dan niet zo dat je alleen de binnenkant traint, maar je legt dan de nadruk op de binnenkant. Ik gebruik deze zelf ook en bij mij werkt ie goed, ik had na een paar maanden duidelijk resultaat, maar ik denk dat een laag vetpercentage idd wel belangrijk is.
Borst ( binnenkant )
Collapse
X
-
wat een topic weer!
1 keer in de zoveel tijd komt weer weer zo'n binnenkant borst topic. Dan wordt Milos er weer bijgehaald.
Ook al zou het mogelijk zijn om binnekant borst apart aan te pakken (ook al geloof ik daar niet in), dan ga ik me daar pas druk om maken als ik 100kg of meer weeg met een lengte van 1m71 en een vet% van 4%.
Als we nu eens eerst fatsoenlijk massa gaan bouwen met z'n allen voordat we hier over verder discusieren? Wat heb je aan een 'goede binnenkant borst' als je nog steeds spagetti armpjes hebt en nog steeds geen fatsoenlijk gewicht kan verwerken op de squat en deadlift?
Tegen de tijd dat ik 100+ kg weeg en een sterke vent ben ga ik me pas druk maken om 'binnenkant borst'. (dus dat duurt nog wel een paar decennia).Bezoek ook eens het forum.
Comment
-
[QUOTE=baricade;357262]Originally posted by Dealer View Postkannie man binnekant borst zoals al eerder gezegd[/qu
nee kan dat niet, zul jij dan een mooi kippe borstje hebben .
moet jij mij ff uitleggen waar de peckdeck voor is dan
peckdeck is voor het trainen van de pectoralis en de voorste schouderspierals trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
Originally posted by Shannasse View PostIs idd een fenomeen vergelijk met 'geen zuivel om droger te worden' door mensen die amper trainen
Alle bodybuilders die een wedstrijd voorbereiden halen kort voor de wedstrijd zuivel uit hun schema om er nog droger uit te zien.
Ik heb dit nog even nagevraagd bij Anja Timmer en ze bevestigde dit, geen fenomeen dus
Comment
-
Originally posted by Santino88 View PostHoezo een fenomeen?
Alle bodybuilders die een wedstrijd voorbereiden halen kort voor de wedstrijd zuivel uit hun schema om er nog droger uit te zien.
Ik heb dit nog even nagevraagd bij Anja Timmer en ze bevestigde dit, geen fenomeen dus
Wat Shanasse waarschijnlijk bedoelt, is dat mensen die amper weten hoe te eten of te trainen al roepen dat ze met zuivel stoppen om droog te worden. Dat is onzinnig, tenzij je een wedstrijdbodybuilder bent op weg naar een wedstrijd. Deze doen er zéker verstandig aan doen zuivel uit hun voedingschema te halen, omdat zij immers proberen de laatste druppels vocht en de laatste beetjes vet weg te halen.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -