Bankdrukken
Collapse
X
-
Gaat over WSB. Heb hier nog wel een artikel voor je als je er in geïntresseerd bent (of voor anderen).
http://www.elitefts.com/documents/seminar.pdf
Comment
-
Originally posted by fiedeldiedoKlop helemaal, maar waar je hem pakt hangt natuurlijk af van het doel van de oefening. hoe wijder hoe meer de druk op de buiten kant komt, moet je maar eens de afleveringen kijken van de fit show kijken wordt uitgelegd waarom en wanneer je vershillende grips kan en moet toepassen... Milos Sarcev - Chest Training van 28-06-2005
Mijn post was eigenlijk voor Iguana, omdat ik weet dat hij zijn bank graag wil verhogen, en dan moet je voor jezelf uitvinden welke techniek het best bij je past, ook de breedte van je grip moet je dan zelf uitzoeken.
De standaardnorm voor het powerliftbankdrukken is dan toch wel, dat je je schouders samentrekt, je borst zo hoog mogelijk, evt een brug maken als je dat kunt, ellebogen op 45 graden, dus niet haaks zoals bij het bodybuilden, laag op de borst enz.
Dus dat bedoelde ik eigenlijk met mijn post.
Brear.
Comment
-
Originally posted by IguanaHehe ik vraag het me serieus af volgens 3xl op een ander forum moet iemand van 1.70 de stang veel smaller pakken als iemand van 2.00 ik ga es experimenteren aangezien ik ook niet echt bepaald lang ben..
ik zorg er altijd voor dat als ik hem op de borst heb mijn onder armen nagenoeg haaks op de stang staan dan zit je in de goede baan
volgens mij zit ik met me wijsvinge op of net buiten de ringWho's the Chef
Comment
-
-
Originally posted by John87 View PostAls je wel buitenkant borst zou kunnen trainen, dan zou je ook binnenkant borst kunnen trainen.
Ik snap idd het verschil in grip, maar dit heeft geen zak te maken met het gedeelte van de borst wat je aanpakt.
Wijd=kleinere ROM (voor sommige ook kutter voor schouders)
Small=triceps
Alles daar tussen in heeft te maken met hoe jij het sterkste bent op je bank, maar niet met de nadruk ergens op leggen.
Nadruk leggen op een gedeelte van je borst doe je door Incline/Decline/Flat te pressen.
Comment
-
Ik heb ook wat te melden, ook al heet ik geen 3XL.
-Dat de breedte van je grip te maken heeft met je lichaamslengte vind ik klinkklare onzin. Het heeft te maken met de breedte van je frame en de langte van je armen.
-Met bankdrukken vind ik het een kunst om de 3 actief betrokken spiergroepen (borst, voorkant schouders &triceps) allen vanuit hun sterkste positie te laten werken. Als je de stang (te) smal pakt is de inbreng van de triceps te groot, pak je deze te wijd, dan is de inbreng te weinig. Laat je de stang te hoog op je borst neerkomen, dan is de inbreng van de schouders te groot en de positie van de armen te 'scheef' voor optimale kracht.
Ik laat de stang op de tepellijn neerkomen en mijn armen vormen een hoek van ongeveer 90 graden op het contractiepunt.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by Mr. Symmetry View PostIk heb ook wat te melden, ook al heet ik geen 3XL.
-Dat de breedte van je grip te maken heeft met je lichaamslengte vind ik klinkklare onzin. Het heeft te maken met de breedte van je frame en de langte van je armen.
.
als je je armen spreid en het opmeet is het even lang als je lengte vanaf je tenen naar je hoofd dus het is geen klinkklare onzin
en ik denk dat als je hem gewoon met je middelvingers op de ringen pakt dat je dan de beste grip hebt...iig voor mij dan
grtzIk ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
-
Originally posted by hardcoremenneke View Postprobeer het uit zal ik zeggeVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment