Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
10% vet eraf.. met zoveel mogelijk behoud van spieren
Mooi stukje ja Het enige wat ik mis in het stukje zijn is de verhoogde stofwisseling NA de training. Deze is bij een HIT vele malen hoger dan bij een LIT training. Bovendien spaart deze nog tijd uit ook. HIT zou ik dus blijven aanraden.
Maar die hit ofterwijl anearobe training.. moet je een hoge hartslag hebben 80% van je maximum ( wat je maar 2 minuuten ongeveer kan volhouden ) ?
wil er morgen vroeg mee beginnen
21 jaar, 1.83m 97kg, 24%bf doel voorvolgend jaar zomer: 90 kg met <20%bf tips? bekijk m`n topic in voeding
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment