waarop knallen jullie momenteel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TheIronNeverLies View Post
    je traint verkeerd als je benen gaat trainen en armen bijv quad-triceps je doet het zo volgens alle pro's maanag biceps en borsten dinsdag triceps schouders en woensdag rug donderdag benen dan 3 dagen rust eventueel cardio erbij en veel eten niet anders je kan andere dagen nemen maar zowiezo deze verbindingen als je je spieren goed wil trainen je kan niet je benen trainen en je armen dat gaat niet vanwege bloedstromingen
    Nondesjeng? Ehm..tuut..uhh? Aha, dus er is eigenlijk maar 1 trainingschema dat gevolgd kan worden? Of wat probeer je te zeggen?

Comment

Bezig met 3x in de week:

Maandag: Borst, Biceps.

Woensdag: Benen, Schouders.

Vrijdag: Rug, Triceps.
      Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

Ga nu al een tijdje goed vooruit door mijn spieren uit zoveel mogelijk verschillende hoeken te belasten.....bij borst oefeningen bv, bank steeds in een andere hoek zetten, het gewicht meer richting je nek latten zakken dit doet het voor mij goed bij het incline drukken met stang en dumbels. En steeds ernaar streven de oefening qua vorm goed uit te voeren......merk toch wel dat het erg belangrijk is de volledige beweging te maken...bij biceps bv, met barbell curls bij de het laatst stukje onder in de beweging je pols zover mogelijk naar achter te drukken zodat je je biceps goed uitrekt....ook wide,close en medium grips hou ik zoveel mogelijk in mijn trainingen....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X