Mijn Trainingsschema van mijn personal trainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn Trainingsschema van mijn personal trainer

Ik heb vandaag het trainingsprogramma van mijn coach gehad. En er staat bij programma: Vrouwen BBB 3
    Trainingsdagen: Dinsdag, Donderdag, Vrijdag en Zaterdag

Warming-up
    Loopband 10 minuten Niveau 6

Benen
    Legpress 3x15 gewicht 20 KG zelf heb ik er maar 30 van gemaakt
    Abductormachine 3x15 20 KG zelf heb ik er maar 30 van gemaakt
    Lunge van Dumbells 3x15 20 kilo

Borst
    Chest Press 3x15 20 kilo 20 KG zelf heb ik er maar 25 van gemaakt

Biceps
    Biceps Machune curl 3x15 10 kilo
    Biceps Cable Curl 3*15 10 Kilo

Buik
    Abdominal machine 3x15 en 4x16 intensief
    Cruches 4x15
    Cruch met de bal 4x16 (dat doet die coach samen met mij .. gezellig )

Na afloop Cardio

Stepmachine niveau 5 10 minuten
    Crosstrainer 15 minuten niveau 4

Over 2 weken krijg ik mijn voedingsschema ook van hem. De toestelnummers staan wel netjes aangegeven
    en om de maand word het programma gewisseld. Dit programma geld voor 4 dagen in de week. Wat ik thuis doe met die halve homegym is voornamelijk alles....... en mijn halters gebruik ik thuis ook. dus..............
    sommige gewichten vind ik zelf gewoon te laag, daarnaast doe ik bij dit programma ook de herhalingen meerdere malen dan er staat opgegeven en ik verhoog de gewichten gewoon...

Inderdaad ik luister nooitIk bedoel volgens mij denkt hij dat ik van suiker ben

Goed dat was het comments zijn welkom in alle vormen
    Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Je krijgt van hem je voedingsschema? Dat zou ik zeer zeker zelf ook kritisch bekijken en niet klakkeloos overnemen! (doe waar je goed in bent, niet luisteren )
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Je krijgt van hem je voedingsschema? Dat zou ik zeer zeker zelf ook kritisch bekijken en niet klakkeloos overnemen! (doe waar je goed in bent, niet luisteren )
      Ik zal m ook zeker hier plaatsen .. en nee natuurlijk neem ik niet alles meteen over he . Net als het schema die heb ik zelf ook bijgewerkt, maar wat vind je ervan trouwens??

Comment

Vind het maar een zwak beginners schema. Weet hij uberhaupt wat je wensen zijn?

Comment

Dit soort schema's is de reden dat ik in een artikeltje mensen adviseerde om zich aan te melden op een behoorlijk board. Neem lekker het schema uit de sticky over. Of als je split wilt gaan, zoek wat rond.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

eens met falstyr en generalix...

Je personal trainer denkt inderdaad dat je van suiker bent... Laag in gewicht als je het mij vraagt... En waarom worden bijvoorbeeld de armen/schouders compleet overgeslagen?

Print anders eens het trainingsschema uit de stickie uit en laat je pt dat zien... Even de knuppel in het hoenderhok mieteren

Edit: Zie nu pas de biceps oefeningen staan... Maar ik neem aan dat jij net als ieder mens heel wat meer spieren in je armen hebt zitten dan alleen je biceps
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Vind het maar een zwak beginners schema. Weet hij uberhaupt wat je wensen zijn?
              Ja maar hij denkt volgens mij dat dat niet bij vrouwen hoort ofzo, daarom zei ik al ik doe zowiezo al meer aan gewichten en meerdere malen, waar hij de nadruk op legde dat merkte ik al is billen en benen. Ja doei, dat heb ik m ook gezegd. Sixpack en Biceps Borst en Triceps. Daarom ben ik ook blij enigszins met mijn eigen homegym en halters

Ben ook blij dat dit Forum bestaat ... ik dacht ik plaats het even kijken wat de reacties zijn en natuurlijk weet ik dat het schema gay is maar je denkt toch zeker niet dat ik me daar aan ga houden he dan kennen ze mij nog niet

Net als die instructors dag, lieten ze mij de toestellen zien en uitrpoberen. wat doet die man, haalt ie de pin uit de gewichten ik zeg wat doe je nu, ja is anders te zwaar ........
              OMG!!!!

Zijn personal trainers/ coaches op de sportscholen eigenlijk wel trainers die verstand hebben van dingen? of doen ze maar wat?

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
                Ja maar hij denkt volgens mij dat dat niet bij vrouwen hoort ofzo, daarom zei ik al ik doe zowiezo al meer aan gewichten en meerdere malen, waar hij de nadruk op legde dat merkte ik al is billen en benen. Ja doei, dat heb ik m ook gezegd. Sixpack en Biceps Borst en Triceps. Daarom ben ik ook blij enigszins met mijn eigen homegym en halters

Ben ook blij dat dit Forum bestaat ... ik dacht ik plaats het even kijken wat de reacties zijn en natuurlijk weet ik dat het schema gay is maar je denkt toch zeker niet dat ik me daar aan ga houden he dan kennen ze mij nog niet

Net als die instructors dag, lieten ze mij de toestellen zien en uitrpoberen. wat doet die man, haalt ie de pin uit de gewichten ik zeg wat doe je nu, ja is anders te zwaar ........
                OMG!!!!

Zijn personal trainers/ coaches op de sportscholen eigenlijk wel trainers die verstand hebben van dingen? of doen ze maar wat?

Ik mag toch hopen dat ze er verstand van hebben, je betaalt er niet voor niks voor... Maar aan je trainingsschema te zien heeft hij een standaard schema uit de kast gepakt (stond bij de G van Gay) en dat je gewoon door je strot gedouwd... Je mag toch verwachten dat hij met jou je wensen doorneemt, vervolgens kijkt wat je al kan en dáár een schema voor maakt... Maar zo ziet het er nu niet naar uit...

Comment

Meestal hebben ze geen idee.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Meestal hebben ze geen idee.
                    Dan vind ik dat ze zich niet daar mogen vertonen als Coach ff serieus, ik betaal 10 eurie extra per maand voor dat coaching ding. 8 September heb ik weer een gesprek met hem, in die tussentijd pak ik wel een schema van dit forum en verhoog ik zijn schema 10 keer. Crosstrainer schrap ik, steps schrap ik ook Teveel benen heb ik al geschrapt.

Die ga ik uitprinten en aan ali geven (hij heet geen ali maar hij lijkt er wel op ) en inderdaad ik ben geen fatima die ff snel op een kiddy manier de BBB wil gaan doen zoals veel dames doen inclusief ouwehoeren

Comment

Ik ga gewoon zeggen tegen die coach op de sportschool: Hoe kan ik nu ZO

worden met ZO'n schema als die je me nu geeft pummel ali achmed shoarma!
                      Last edited by Black Identity; 19-08-2008, 20:04.

Comment

Ik denk dat hij dan flauwvalt. En die 10€ per maand extra is omdat ze een waardeloos papiertje hebben gehaald.

sigpic

Comment

Ik bied me aan als PT
                          Me prijs 30-60 euro per uur afhankelijk wat je wilt

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Ik bied me aan als PT
                            Me prijs 30-60 euro per uur afhankelijk wat je wilt
                            En je komt naar Rotterdam???
                            En wat ik wil?? zie boven de foto van Jenny Gaidoukevitch
                            DAT wil ik!!!!
                            Last edited by Black Identity; 19-08-2008, 20:21.

Comment

Met trein nog geen 20mins hier vandaan. Werk op de Waalhaven. Weet niet hoever ik van CS moet naar je sportschool. Maar Schiedam is ook niet echt ver weg. Dus kun je af en toe ook met Punani mee trainen en het 1 en ander op pikken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X