Biceps / triceps trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biceps / triceps trainen

voor biceps en triceps zijn 3 oefeningen van 4 setjes met 8 herhalingen wel genoeg toch? ik ga voor de massa

Originally posted by slash187 View Post
    voor biceps en triceps zijn 3 oefeningen van 4 setjes met 8 herhalingen wel genoeg toch? ik ga voor de massa
    Is wat mij betreft voldoende!

Comment

of iets voldoende is, ligt altijd aan 3 factoren: volume, frequentie en intensiteit.

Had je met een beetje logisch nadenken wel kunnen bedenken en anders minstens hier op het forum kunnen vinden.

Ikzelf doe 1 iso voor biceps en 2 iso's voor triceps en werkt voor mij prima
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by slash187 View Post
        vind het zelfs teveel maar das dan mijn mening

Comment

Vind 3 oefeningen voor armen dus echt niet teveel, meer dan 3 wel. 3 oefeningen is perfect wat mij betreft. Zorg altijd voor een definitie oefeningen. 1 definitie 2 massa maakt 3 = perfect.

Comment

Ik ben nu ook met een massa schema bezig.. en doe zelf.. 3 biceps en 3 triceps oefeningen. Alleen doe ik 10 tot 12 herhalingen voor massa.. ik doe zelf.. 4 tot 8 oefeningen gebruik ik voor kracht.
            1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Vind 3 oef perfect. En ook eens een armen dag invoegen. Dus Bicpes/Tricpes trainen ipv Biceps bij rug en Triceps bij Borst.
              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

hoeveel sets doen jullie dan per oefening want inderdaad 3oef kunnen maar dan gaan jullie toch minder sets doen of niet ??

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                  hoeveel sets doen jullie dan per oefening want inderdaad 3oef kunnen maar dan gaan jullie toch minder sets doen of niet ??

ik doe 4 sets van 8 herhalingen

Comment

Ik doe 3 oefeningen voor biceps en triceps 3x8 werkt als een gek,
                    Kan alleen nog stretch blousjes aan anders scheur ik eruit ghegheghe

Grtz,
                    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                      Ik doe 3 oefeningen voor biceps en triceps 3x8 werkt als een gek,
                      Kan alleen nog stretch blousjes aan anders scheur ik eruit ghegheghe

Grtz,
                      hehe stoefer

Comment

Ik doe 3x 6-8 biceps
                        3x 6-8 triceps

Werkt lekker

Comment

vandaar dat ik 3oef teveel vind maar ikzelf doe soms tot 6sets en jullie 3

bij deze mijn excuses aan degene die 3oef doen

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                            vandaar dat ik 3oef teveel vind maar ikzelf doe soms tot 6sets en jullie 3

bij deze mijn excuses aan degene die 3oef doen

mijn maximum kwa setjes is 4.. en als ik niet veel kracht meer over heb maak ik er 3 setjes van (10,10,8,8) of (8,8,8,8)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X