En ga je, na de reacties gelezen te hebben, je manier van buikspieren trainen herzien?
Buikspieren trainen, what doen jullie?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik ben vanaf vandaag begonnen met 3/4 weken keihard trainen plus optimale voeding om er droger uit te komen. Ik denk dat als ik 15 minuten 3x p/w mijn buik train, waarbij ik ca 3 oefeningen doe, ik ook goed zal verbranden. Ik zou natuurlijk ook 1x p/w mijn buikspieren enorm op hun lazer kunnen geven of helemaal niet maar alles wat je extra verbrand is mooi mee genomen toch? (of zit ik echt als een druif te redeneren nu???)
Comment
-
Nee je verbrand te weing met buikspieren. Net zoals Biceps/Triceps/Kuiten is het een te kleine spiergroep om een impact op je verbranding te hebben. Als je wilt afslanken train met oefeningen die zoveel mogelijk spieren aanspreken zoals de Squat/Deadlift/Bench Press/Overhead Press/Bent Over Row etc. Met die oefeningen gebruik je ook buikspieren dus extra isolatie qua buikspieren is niet echt nodig.
2x in de week Plank Hold, Decline Sit-ups met gewicht op de borst en wat Hanging Leg Raises is voldoende.
Comment
-
Mijn buikspieren doe ik bijna dagelijks wel, zo'm 5x in de week samen met opdrukken en de rug trainen. Werkt goed Voor een 6-pack eet ik teveel Maar als ik op mijn buik word geraakt, heb ik geen greintje last....
Doe meestal gewoon basic-oefeningen, en mn rug op zo'n bank met een paar kilo in mn handen...
Comment
-
-
Ik train buikspieren zelden apart. Meestal doe ik gewoon zeer zware compound oefeningen zoals bankdrukken, squatten, BOR, legpressen en deadliften. Dat traint mijn core al enorm goed zodat ik zelden extra oefeningen voor buikspieren hoef in te lassen. Als je echter droog bent en veel definitie wilt zien in die buikspieren dan kun je misschien beter wel een aparte trainingsessie voor buik doen. Tis maar net wat je wilt.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Op verzoek gesloten.
EDIT: KUT JE WAS ME NET VOOR!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: