Ja die gebruik ik..
Training samenstellen
Collapse
X
-
Originally posted by JC_7 View PostDat zijn dan toch capsules of niet?
meeste aanvullingen zoals omega, multi vit, biergist, vit c zijn pillen.. vaak zijn deze bij winkels zoals action/ kruidvat het goedkoopst. gewoon keer rondje door de stad fietsen en even kijken. voor 20-25 euro ben je al klaar (al het bovenstaande) en kan je 3 maanden vooruit.
voedingssupplementen met veel eiwitten in heb je verschillende keuzes en dan heb je nog het verschill tussen caseine en normale whey shakes.. als je gewicht wilt bijkomen en je voeding is goed kan je ook een weightganer proberen. dit is vaak een mix tussen koolydraten en eiwitten.
supplementen kan je vinden op sites zoals bodyenfitshop. (verder weet ik er niet echt een)
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postmeeste aanvullingen zoals omega, multi vit, biergist, vit c zijn pillen.. vaak zijn deze bij winkels zoals action/ kruidvat het goedkoopst. gewoon keer rondje door de stad fietsen en even kijken. voor 20-25 euro ben je al klaar (al het bovenstaande) en kan je 3 maanden vooruit.
Maar voor wat is dit dan belangrijk, Die Omega 3?
Originally posted by Posseltje View Postvoedingssupplementen met veel eiwitten in heb je verschillende keuzes en dan heb je nog het verschill tussen caseine en normale whey shakes.. als je gewicht wilt bijkomen en je voeding is goed kan je ook een weightganer proberen. dit is vaak een mix tussen koolydraten en eiwitten.
supplementen kan je vinden op sites zoals bodyenfitshop. (verder weet ik er niet echt een)
Wat kan ik dan pakken om bij te komen? Omdat je zegt als de voeding in orde is dat ik dan een weightgainer kan pakken. Want ik ben nu nog bezig met een voedingsschema te maken
Comment
-
Originally posted by JC_7 View PostDan weet ik al waar ik eens ga kijken..
Maar voor wat is dit dan belangrijk, Die Omega 3?
Originally posted by JC_7 View PostEn als mn voeding dan nog niet in orde is, wat bij mij het geval is
Wat kan ik dan pakken om bij te komen?Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Dit is nu mijn Full-Body schema
Oefening Set 1 Set 2
Squat 15 reps 15 reps
Deadlift / Goodmorning 15 reps 15 reps
Chin up / Pull down 15 reps 15 reps
Barbell row 15 reps 15 reps
Bankdrukken 15 reps 15 reps
Military press 15 reps 15 reps
Shrugs 15 reps 15 reps
Side raise 15 reps 15 reps
Kuiten 15 reps 15 reps
Biceps / Triceps Supersets Supersets
Buik Failure Failure
Zou ik nog een oefening voor de benen en de borst moeten invoegen?
Comment
-
Wat een wereldschema. Wie o wie zou dat toch bedacht hebben. En voor buik: doe gewoon plank holds. Set of drie. Zodra je drie sets 1 minuut vol kunt houden, ga dan de boel uitdagender maken, zet de ene voet op de andere bijvoorbeeld."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...12 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment